چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانداررودسر:هم اکنون ۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید انصاری رودسر بستری می باشد

فرماندار رودسر با اشاره به این وضعیت قرمز این شهرستان، گفت: هم اکنون ۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید انصاری رودسر بستری هستند.

همای گیلان به نقل از مهر؛ محمد مهدی مظفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بر اساس آخرین پایش ها وضعیت شهرستان رودسر از نظر کرونا قرمز است، اظهار کرد: در همین راستا طی پنج روز گذشته تمام دستور العمل های مربوط به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان اعمال شده است.

وی با بیان اینکه در این وضعیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ که جزو مشاغل غیر ضرور هستند نمی‌توانند فعالیت کنند، افزود: در پنجمین روز از اعمال محدودیت‌های بازرسی و نظارت‌های مشترکی بر روند فعالیت اصناف انجام می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به بستری ۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید انصاری شهرستان رودسر، گفت: متأسفانه حال پنج نفر از این بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مظفری با بیان اینکه شهرستان رودسر ورودی استان گیلان از سمت شرق قرار دارد، ادامه داد: به همین دلیل اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود خودرو با پلاک غیر بومی استان نیز انجام شده است.

وی در ادامه از شهروندان خواست تا دستور العمل های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت کنند، گفت: مشارکت مردم و اصناف به کنترل این ویروس کمک خواهد کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …