معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان؛ همراهی با کادر درمان و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ با نصب اپلیکشین برق من
مدیر خبر1 دی 2, 1399اخبار, اسلایدشودیدگاهها برای معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان؛ همراهی با کادر درمان و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ با نصب اپلیکشین برق من بسته هستند186 Views
همای گیلان:راحتترین راه برای خدماترسانی به مشترکین سامانۀ «برق من» میباشد و در هر زمان و در سراسر کشور میتوان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهرهمند شد.
جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در قالب اپلیکیشن برق من خدمتی شایسته مردم شریف استان است.
بیدی گفت: وزارت نیرو و بهتبع آن شرکت توانیر در ادامۀ راه خدمات دولت الکترونیک همۀ قبضهای کاغذی از سال گذشته حذف کرده و امروز ۱۰۰درصد خدمات پرداخت مشترکین با قبض سبز (بدون استفاده از کاغذ) اطلاعرسانی میشود.
وی تاکید کرد: راحتترین راه برای خدماترسانی به مشترکین سامانۀ «برق من» میباشد و در هر زمان و در سراسر کشور میتوان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهرهمند شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان در مورد اپلیکیشن برق من گفت: مشترکین میتوانند اپلیکشن مورد نظر را از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان، سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک برق خود از مزایای این نرمافزار جامع خدمت رسان بهرهمند شوند.
وی با برشمردن ویژگیهای نرمافزار اپلیکیشن برق من افزود: این نرمافزار ویژگیهای بسیار مهمی دارد که از جمله میتوان به ثبت خاموشی، خاموشی معابر، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف، ثبت اعلام خاموشی وسایر موارد… اشاره کرد.
بیدی در پایان گفت: این شرکت تامین برق پایدار و پاسخگویی به مشترکین را وظیفه اصلی و ذاتی خود میداند.