چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان؛ همراهی با کادر درمان و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ با نصب اپلیکشین برق من

همای گیلان:راحت‌ترین راه برای خدمات‌رسانی به مشترکین سامانۀ «برق من» می‌باشد و در هر زمان و در سراسر کشور می‌توان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهره‌مند شد.

جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در قالب اپلیکیشن برق من خدمتی شایسته مردم شریف استان است.

بیدی گفت: وزارت نیرو و به‌تبع آن شرکت توانیر در ادامۀ راه خدمات دولت الکترونیک همۀ قبض‌های کاغذی از سال گذشته حذف کرده و امروز ۱۰۰درصد خدمات پرداخت مشترکین با قبض سبز (بدون استفاده از کاغذ) اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: راحت‌ترین راه برای خدمات‌رسانی به مشترکین سامانۀ «برق من» می‌باشد و در هر زمان و در سراسر کشور می‌توان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهره‌مند شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان در مورد اپلیکیشن برق من گفت: مشترکین می‌توانند اپلیکشن مورد نظر را از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان، سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک برق خود از مزایای این نرم‌افزار جامع خدمت رسان بهره‌مند شوند.

وی با برشمردن ویژگی‌های نرم‌افزار اپلیکیشن برق من افزود: این نرم‌افزار ویژگی‌های بسیار مهمی دارد که از جمله می‌توان به ثبت خاموشی، خاموشی معابر، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف، ثبت اعلام خاموشی وسایر موارد… اشاره کرد.

بیدی در پایان گفت: این شرکت تامین برق پایدار و پاسخگویی به مشترکین را وظیفه اصلی و ذاتی خود می‌داند.

لینک دانلود اپلیکشن برق ایران:

https://saapa.ir/mobile-app

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

با هدف آشنایی با فرصت‌های شغلی شرکت‌ها، دومین نمایشگاه کار دانشگاه گیلان برگزار می شود

با هدف آشنایی با فرصت‌های شغلی شرکت‌ها، دومین نمایشگاه کار دانشگاه گیلان برگزار می شود