چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرستان رضوانشهر در وضعیت زرد می باشد

فرماندار رضوانشهر: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا این شهرستان در وضعیت زرد می باشد.

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی صبح روز شنبه در جلسه فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای این شهرستان ضمن تشکر از اعضای ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا این شهرستان در وضعیت زرد می باشد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی به مردم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: همه باید در راستای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر بازار و صنوف اهتمام لازم را داشته باشیم.

قاسمی با اشاره به محدودیت های تردد و ترافیکی براساس دستورالمل ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: محدودیت منع تردد شبانه همچنان در شهر رضوانشهر و پره سر از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد توسط پلیس راهور اجراء می گردد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره بر اجرای دقیق طرح محله محور شهید سلیمانی( غربالگری خانوارها) توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان و همچنین طرح ناظرین سلامت از زحمات و تلاش های فرمانده سپاه ناحیه، روسای شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان به منظور اجرای موفق این طرح که زیر بنای حرکتی چشم گیر در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا شد، قدردانی کرد.

۲۷ دی ۱۳۹۹

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …