چاپ مطلب چاپ مطلب

تمیزکار: چشم مردم این شهر به شهرداری است

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: چشم مردم این شهر به شهرداری است.

همای گیلان به نقل از  اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، جواد نجارتمیزکار شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری افزود: اگر نقصی در کار عملیات زمستانی باشد مردم آن را از چشم شهرداری می بینند و اعضای این ستاد باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم بکار گیرند.
وی با قدردانی از تلاش های مدیریت بحران شهرداری گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بدون دخالت در برنامه ریزی به عنوان پشتیبان در خدمت ستاد هستند تا بهترین خدمات به شهروندان همه نقاط شهر ارائه شود.
وی با بیان اینکه باید از شهردار لاهیجان به دلیلی تلاش برای جذب دستگاههای بخش خصوصی در ستاد بحران قدردانی کنیم، اضافه کرد: از شهروندان عزیز هم درخواست داریم با شهرداری برای بازگشایی معابر همکاری نمایند و تا زمان بازگشایی مسیرهای اصلی شهر که بر اساس دستورالعمل های سازمان شهرداری ها است نسبت به برف روبی کوچه ها و جلوی منازل خود اقدام کنند.
در ادامه این جلسه هر کدام اعضای شورای اسلامی شهر با قدردانی از تلاش های ستاد بحران شهرداری از آمادگی برای پشتیبانی از ستاد خبر دادند.
در پایان این جلسه ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و اعضای ستاد بحران شهرداری از خودروها و دستگاههای عملیات زمستانی بازدید کردند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …