چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان از فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار خبر داد 

شهردار لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان در نظر دارد اجرای تعداد ۵ پروژه در این شهر را به روش سرمایه گذاری مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.


همای گیلان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: به استناد  بند دو ماده ۹  شیوه نامه سرمایه گذاری مصوب شورای اسلامی شهر لاهیجان و در اجرای بند یکم مصوبه شماره  دوازدهم مورخ ۹۸/۵/۱۵هیئت عالی سرمایه گذاری  شهرداری لاهیجان در نظر دارد تعداد ۵ پروژه شامل تالاب سوستان، پارک حاجی آباد، خیابان ۳۵ متری عاقلیه، جامپینگ حاشیه استخر و خیابان غذا را از طریق فراخوان عمومی به یکی از روشهای مشارکت (مشارکت مدنی BOT ، BOLT  و…) شریک انتخاب نماید.
وی با بیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران با اخذ آگهی مورد نظر و تهیه مدارک مندرج در فراخوان علاقه‌مندی خود را به مشارکت با شهرداری در انجام پروژه‌های شهری اعلام نمایند، اضافه کرد: سرمایه گذاران برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه ها می توانند درخواست های کتبی خود را مبنی بر تمایل به شرکت در فراخوان به دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تحویل نمایند.
شهردار لاهیجان گفت: از کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و تعاونی های علاقمند به مشارکت در زمینه طراحی و اجرا که دارای تجربه کافی    می باشند دعوت کرده تا در هر یک از زمینه های مشارکتی اعلامی براساس ضوابط و مشخصات هر پروژه جهت دریافت اسناد رقابتی و کیفی  از روز یکشنبه  مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ لغایت روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۱ به دفتر مدیریت سرمایه گذاری  شهرداری لاهیجان در خیابان آیت اله کاشانی مراجعه نمایند.
شهردار لاهیجان گفت: افراد متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره تلفن( ۴۲۲۴۸۴۰۷-۰۱۳) مدیریت سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تماس حاصل نمایند.
قیامتیون افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان به منظور تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در شهر زیبای لاهیجان، شهر فرصت های سرمایه گذاری را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …