چاپ مطلب چاپ مطلب

شهر لاهیجان آماده استقبال از دهه مبارک فجر می شود

شهردار لاهیجان از آمادگی این شهر برای استقبال از دهه مبارک فجر خبرداد.

همای گیلان به نقل از  اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: همزمان با تشکیل ستاد دهه مبارک فجر، مسئولیت کارگروه فضاسازی و تزیینات محیط شهری این ستاد بر عهده شهرداری گذاشته شد و معاونت خدمات شهری، امور شهر، تأسیسات و اداره ارتباطات از ابتدای بهمن ماه فعالیت خود را برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کردند.
وی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان با تدارکات لازم و تلاش شبانه روزی در پی بهترین فضاسازی سطح شهر در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است گفت: امسال تمام میادین، بلوارها و خیابانهای سطح شهر لاهیجان آذین بندی و چراغانی شده و هدف ما ایجاد بهترین شرایط برای برگزاری جشن های چهل و دومین سالگرد پیرورزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
قیامتیون گفت: اجرای زنده گروه موزیک شهرداری در سطح شهر و نواختن آهنگ های خاطره انگیز پیروزی انقلاب و نور افشانی آسمان شهر لاهیجان در شب ۲۲ بهمن و همکاری با کمیته های مختلف ستاد دهه فجر از دیگر برنامه های شهرداری لاهیجان در دهه فجر امسال خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای هرچه مردمی تر شدن برنامه های دهه فجر از شهروندان و هیات امنای مساجد محلات شهر لاهیجان هم برای مشارکت در تزیین محلات دعوت می کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …