چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود در همایش روز جهانی تالاب ها گفت ؛ احیا و حفظ تالاب ها برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

تالاب لنگرود بیش از۳۰۰ هکتار بوده که متاسفانه ۱۳۵ از آن باقی مانده است. وظیفه داریم برای احیا و حفظ اکوسیستم طبیعی تلاش بیشتری بکنیم. حفظ این ۱۳۵ هکتار برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و پیگیری های لازم را برای تثبیت آن انجام داده ایم.

شهردار لنگرود در همایش روز جهانی تالاب ها
احیا و حفظ تالاب ها برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است
همای گیلان به نقل از نگاه شمال سید مهدی رجایی شهردار لنگرود با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن گفت از اعضای محترم شورا و فرماندار لنگرود ومجموعه فرمانداری لنگرود همیشه در کنار ما هستند تشکر می کنم.

وی ادامه داد؛ تالاب لنگرود بیش از۳۰۰ هکتار بوده که متاسفانه ۱۳۵ از آن باقی مانده است که وظیفه داریم برای احیا و حفظ اکوسیستم طبیعی تلاش بیشتری بکنیم.
سید مهدی رجایی خاطرنشان کرد حفظ این ۱۳۵ کتار برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و پیگیری های لازم را برای تثبیت آن انجام داده ایم.

وی افزود؛  در آینده اقدامات لازم را برای ایجاد ایستگاه پرنده نگری انجام و به بهره‌برداری خواهیم رساند تا شهروندان بهره کافی را ببرند.

رجایی شهردار لنگرود در پایان از همه شهروندان خواست اگر طرح و برنامه‌ای برای احیا و حفظ تالاب دارند با جان و دل پذیرا خواهیم بود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …