چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار بندر انزلی: شورای پاکدست،شهردار پاکدست انتخاب می کند

اختصاصی همای گیلان/در اخرین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ،۸ پروژه عمرانی و عام المنفعه شهرداری بندرانزلی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر انزلی و جمع کثیری از شهروندان انزلی با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهره برداری رسید.
شهردار انزلی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه فجر انقلاب یاد اور پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی است بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر هشت طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید بدرالدین بدری افزود: این طرح‌ها شامل احداث پارک، ایستگاه آتش نشانی، تولید گل و گیاه، مرکز بازدید کنندگان تالاب، بازسازی کارخانه آسفالت و بازار بزرگ ماهی فروشان است.

شهردار انزلی گفت: پارک الا تی تی به مساحت ۱۱ هزار و یکصد متر مربع با امکاناتی شامل پایه چراغ، مبلمان، آلاچیق و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد که در ساخت آن شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه صرفه‌جویی شده است.

بدری ادامه داد: پارک سوسر به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع شامل جدول کاری، موزائیک فرش، مبلمان، تأسیسات برق، وسایل بازی، ست ورزشی و فضای سبز که برآورد اولیه هزینه ساخت آن توسط پیمانکار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود با صرفه‌جویی در هزینه، با مبلغ سه میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: پارک جزیره شهید بهشتی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی (بازآفرینی شهری) احداث شده و معادل مبلغ مذکور نیز در ساخت آن صرفه‌جویی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه آتش نشانی شماره چهار شامل ساختمان، پارکینگ و آشیانه که برآورد اولیه هزینه ساخت آن توسط پیمانکار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود که با صرفه‌جویی در هزینه با مبلغ سه میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار انزلی یاداور شد: مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی شامل محوطه سازی، جدول گذاری و فضای سبز توسط شهرداری اجرا و در ساخت آن مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال صرفه‌جویی شده است.

وی افزود: کارخانه آسفالت و تولید مصالح بتنی، موزائیک و آسفالت جهت شروع نهضت آسفالت، توسط شهرداری بازسازی و راه اندازی شده و در اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی شده است.

بدری خاطرنشان کرد: انواع گل و گیاه در گلخانه شهرداری انزلی به مبلغ دو میلیارد ریال تولید و بازار بزرگ ماهی فروشان شامل محوطه سازی و ایجاد جاده دسترسی توسط شهرداری اجرا و در صدور پروانه ساختمانی همکاری لازم شده شده است.
بدری با اشاره به اینکه انزلی جمعیت بالای شهرنشینی را داراست خاطر نشان کرد:

**** بندر انزلی شهری ترین شهر کشور است چون نسبت جمعیت شهرنشینی ان نسبت به سایر شهرها بسیار بالاست.****

شهردار انزلی در بیان سخنان خود نیروهای شهرداری را بازوان توانمند یاد کرد و افزود: نیروهای شهرداری در طول شبانه روز در سختیها، فصول گرم و سرد سال با تمام توان خود همواره پشتیبان ما بودند و تمام دغدغه ما این است که تمام حقوق و مزایای پرسنل زحمتکش شهرداری را به موقع پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری از دوره قبل با بدهی ۲۲۱میلیارد تومانی مواجه بود اما توانستیم با کمک تک تک اعضای شورای شهر که هر کدام در حد توانشان برای شهر زحمت می کشند پروژه های عمرانی را افتتاح کنیم.
بدری با اشاره به اینکه ۴۰ سال شهر انزلی دچار ابگرفتگی می شد تصریح کرد:

**** با کمک نیروهای شهرداری ابگرفتگی از صد درصد به ۵ درصد رسید به عبارتی ۹۵ درصد ابگرفتگی کاهش پیدا کرد که در نوع خود بینظیر است****

همگی را مدیون خجسته شهردار منطقه یک،معاون خدمات شهری هستیم .
وی با بیان اینکه شورای پاکدست شهردار پاکدست می سازد افزود: تک تک اعضای شورای شهر، در همه مراحل عمرانی پشتیبان شهرداری هستند شورایی که همه جانبه از شهرداری حمایت می کنند.
خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …