چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرستان لاهیجان ، میزبان لیگ فوتسال جوانان کشور | ستاد کرونای لاهیجان در خواب …

همای گیلان به نقل ازگیل ودیلم / در حالیکه چندی قبل ، فرماندار لاهیجان به عنوان رییس ستاد کرونا  خبر از سیر صعودی آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان های این شهرستان داده بود  لاهیجان ، میزبان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کشوری شده است.
متاسفانه تصمیمات دوگانه ی ستاد کرونای این شهرستان در کنترل و مدیریت وضعیت بحرانی کرونا به گونه ای پیش رفته که  نمایشگاه ها و مراسمات مختلف فرهنگی ، ورزشی و سیاسی بدون مخالفت این ستاد به صورت مستمر برگزار گردیده و  اکنون نیز مسابقات لیگ فوتسال کشوری بدون اعتراض یا مخالفتی از سوی این ستاد در حال برگزاری است .

هنوز مشخص نیست اداره کل ورزش و جوانان با در نظر گرفتن کدام پروتکل بهداشتی به جز عدم ورود تماشاچی به سالن ورزشی این شهرستان ، نسبت به رعایت دستور العمل های مقابله به کرونا اهمیت قائل شده است و البته با وجود وضعیت آشفته ی مالی در هیئات ورزشی بخصوص هیئت فوتبال این شهرستان ، منابع مالی این مراسم از کجا تامین می شود ؟
لازم به ذکر است از آخرین وعده ی فرماندار لاهیجان به مردم این شهرستان در خصوص سفید کردن وضعیت کرونایی در مدت یک هفته ، سه ماه می گذرد حالا خبر ها از بیمارستان پیروز حکایت از بحرانی شدن وضعیت کرونا در لاهیجان دارد .

از طرف دیگر منع استفاده از امکانات تفریحی و تله کابین بام سبز در ایام عادی هفته و در عوض فعالیت آن در پایان هفته و روز جمعه یکی دیگر از موارد سیاست دو گانه و غیر قابل درک ستاد کرونای لاهیجان به ریاست یونس محمودی است .

اینکه آیا محمودی بعد از چینش مدیران مد نظر نماینده مجلس و تغییر بخشداران و جایگزینی معاونین خود تمایلی به ایفای نقش در جایگاه فرمانداری دولت خواهد داشت یا نه؟
سوالی است که باید خود او پاسخ دهد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …