چاپ مطلب چاپ مطلب

سعیدی کیا خبر داد؛ احداث ساختمان کسب و کار گیلان به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی به واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خبر داد: ساختمان کسب و کار گیلان به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی به واحدهای صنعتی در حال ساخت می باشد

همای گیلان/ آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با حضور در ساختمان کسب و کار گیلان از روند ساخت و ساز این مجموعه بازدید به عمل آورد.

فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جریان این بازدید بیان داشت: صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته بعنوان محرک اصلی برای توسعه محسوب شده و منبع اصلی اشتغال می باشد.

وی افزود: نوآوری در همه زمینه ها تنها راه حل پیش روی هر کس برای پیدا کردن بازار فروش بزرگتر و وسعت بخشیدن به دیدگاهش برای عمل و افزایش رقابت می باشد.

 فرزام صفت متذکر شد: چنین مراکزی با ایجاد ساختارهایی از پیش تعیین شده که با گذشت زمان بدست آمده اند، وظیفه به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارزیابی سیستم ها و انتقال تجربیات به واحدهای نوپا را بر عهده دارند.

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاشهای فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، به اهمیت ساختمان آی تی پرداخت و بیان داشت: این ساختمان به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی به واحدهای صنعتی در حال ساخت می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان درخصوص اینکه چه اقداماتی در این ساختمان صورت می گیرد، بیان داشت: کمک به ارتقاء دانش فنی واحدهای فناوری به منظور رقابت در عرصه جهانی، ایجاد فضای مناسب فعالیت علمی و مهندسی برای جذب دانشمندان و متخصصان داخل و خارج از کشور، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحدهای تحقیق و توسعه در شهرک و کمک به ایجاد بنگاه های اقتصادی جدید از جمله اقداماتی است که در این ساختمان صورت می پذیرد.

سعیدی کیا در خصوص ویژگی های ساختمان کسب و کار بیان داشت: قابلیت دسترسی ساده به آن بصورت فیزیکی و مجازی، دارای ساختار ستادی کوچک ولی توانمند و مدیریت با تجربه در راهبری امور فناوری، دارای توان تدارک امکانات و خدمات با ارزش افزوده بالا و گرایش به خودگردانی در نگهداری مجموعه و پشتیبانی دولت در راهبری نرم افزاری از جمله ویژگی های آن می باشد.

لازم به ذکر است، این ساختمان در فضایی بالغ بر ۳۸۰۰متر مربع و با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …