چاپ مطلب چاپ مطلب

مهار آتش سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت

همای گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، آتش سوزی مهیب خیابان شریعتی رشت در ساعت ۹:۴۳ امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت که در محل حضور داشت از شدت این آتش سوزی گفت و ادامه داد: سریعا ۷۵ آتش نشان بهمراه ۲۱ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان، خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع جنب پاساژ پردیس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش از چند طرف در حال گسترش بود، گفت: سریعا در قالب تیم های مهار آتش و نجات نسبت به مهار آتش سوزی و خارج کردن شهروندان از محل آتش سوزی اقدام شد.

وی با تاکید بر اینکه در ساعت ۱۰:۳۰ آتش سوزی مهار شد، ادامه داد: در این حادثه یکباب مغازه پارچه فروشی با زیربنای ۸۰ متر طعمه شعله های آتش شد که با توجه به شدت شعله های آتش تنها قسمتی از پشت بام مغازه همجوار آسیب دید.

این مسوول گفت: در این حادثه دو آتش نشان از ناحیه کف دست و پا دچار آسیب شدند که سریعا مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند و تحت درمان هستند.

همین گزارش حاکی است: همچنان علت آتش سوزی در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی نرسید.

شایان ذکر است: تجمع بیش از پیش شهروندان در محل حادثه با توجه به شدت آتش بسیار خطرناک و دلهره آور بود که بیم هر لحظه آسیب می رفت که از شهروندان خواهشمندیم شدیداً از تجمع در محل حوادث خودداری کنند

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …