چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دور چهارم شورای شهر رشت:در روز احسان و نیکوکاری با مشارکت در این امر خداپسندانه ، موجبات شادی دیگر همنوعانمان را فراهیم سازیم

واثق کارگرنیا عضو دور چهارم شورای شهر رشت :در روز احسان و نیکوکاری با مشارکت در این امر خداپسندانه ، موجبات شادی دیگر همنوعانمان را فراهیم سازیم.
به گزارش همای گیلان محمد حسین واثق کارگرنیا با انتشار بیانه ای شهروندان را به شرکت و همیاری اقشاراسیب پذیر جامعه در روز احسان و نیکوکاری فرخواند. متن این فرخوان به شرح زیر است:

زمان زیادی به فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده و در این روزهای کرونایی که خیلی ها به سختی معیشت خود را تامین می کنند ، فقر و نداری به دردی مشترک برای برخی از خانواده ها تبدیل شده است.

در این روزها که افسار گسیختگی قیمت ها ،جولان کرونا ، خیلی از خانواده ها را به زانو درآورده و پدران و مادران بسیاری در این شهر و دیار به واسطه مشکلات اقتصادی شرمنده فرزندانشان هستند باید کمر همت بست و برای رفع نیازهایشان در حد توانمان یا علی بگوییم.

روز احسان و نیکوکاری فرصتی است تا بار دیگر انسانیت و همدلی را به منصه ظهور بگذاریم و با مشارکت در این اقدام خیرخواهانه ، سهمی هر چند کوچک در رفع نیازها و مشکلات همنوعانمان ایفا کنیم.

شاید با همان هدیه کوچکی که تقدیم می کنیم لبخندی بر لبان کودک معصوم یتیمی نقش ببندد و شاید اندکی از شرمندگی پدری بکاهیم.

و چه احسانی بالاتر از جاری ساختن لبخند بر لبان فرد نیازمند

ان شاا در روز احسان و نیکوکاری با مشارکت در این امر خداپسندانه ، موجبات شادی دیگر همنوعانمان را فراهیم سازیم و با این اقدام خیرخواهانه موجب جلب رضایت پروردگار باشیم.

ارادتمند
محمد حسین واثق کارگرنیا

About نسرین عشقی

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …