چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری ۱۷ خرده فروش و توزیع کننده موادمخدردر لاهیجان 


همای گیلان/فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۷ خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر دستگیر و ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شد.
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” اظهار کرد:با بیان اینکه بالا بردن حس امنیت و آسایش شهروندان از اهداف اصلی پلیس است اظهار داشت: به منظور برخورد با مجرمان و هنجارشکنان، پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء احساس امنیت، طرح‌های مختلف انتظامی اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر، سارقان و هنجارشکنان در شهرستان لاهیجان به مدت یک روز اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: در اجرای این طرح، ضمن دستگیری ۱۷ خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر و معرفی آنها به مرجع قضائی، ۶ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ کلیوگرم انواع موادمخدر در این طرح تصریح کرد: در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۷ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ جانعلی‌پور از کشف ۱۴ فقره پرونده سرقت در این طرح خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۱۵ سارق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
وی اذعان داشت: در برخورد با قاچاق، ۱۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم چوب، ۲ هزار عدد مواد محترقه، ۲۰۰ لیتر کود شیمیایی، هزار و ۶۸۰ عدد عطر و ۴ تن شن کشف و در این رابطه ۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌ اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …