چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: پرداخت مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران یعنی ارزش نهادن به نفس شهدا و دیدار با خانواده شهدا از وظایف ذاتی مسئولین می باشد . /اشتغال و درمان خانواده های شهدا خط قرمز دولت می باشد. /پاسداشت رسانه‌ای شهید حزب الله کریمی در ۱۳ فروردین ماه برگزار می‌شود. /گرانبهاترین عنصر ارزش انقلاب خون شهیدان بوده است.

جلسه ی شورای ترویج فرهنگ وایثار شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرهنگی ایثارگران بنیاد شهید در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

اختصاصی همای گیلان/فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ۶۵۰شهید شهرستان بیانگر جایگاه و خاستگاه و فرهنگی اعتقادی این شهرستان است گفت: شهرستان لاهیجان از منظر مورخان در واقع مرکز ثقل ولایت توجه به امامت و مورد التفات علویان و آل کیا می باشد و در حوزه فرهنگی و مذهبی زبانزد خاص و عام است و شهدایی چون شیخ ابوالحسن کریمی و شهدای انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم و مدافعین سلامت و امنیت بیانگر این ادعاست.

وی افزود :شهادت و جهاداساسا موجب تضمین نهادهای انقلاب اسلامی و از سویی موجب رشد بالندگی نظام حاکمیت است شهدای ما توانستند بیش از پیش به قداست نظام، مشروعیت نظام و مقبولیت آن تقدس ببخشند شهادت عماد و ستون انقلاب اسلامی است.

محمودی گفت :شهادت و شهامت و ایثارگری از محدود واژگانی است که انقلاب را بیمه کرده است و به بهای اندک به دست ما نرسیده است.
گرانبهاترین عنصر بخش انقلاب خون شهیدان بوده است.

در ادامه محمودی با بیان اینکه مراسم رسانه‌ای پاسداشت شهید ابوالحسن کریمی در روز ۱۳ فروردین ماه برگزار خواهد شد گفت:
باید فضای فرهنگی شهرستان برای این مراسم آماده شود و تمام دستگاه اجرایی موظفند بنا به درخواست بنیاد شهید شهرستان و استان به صورتی که معاون فرهنگی استان اعلام می‌کند همکاری لازم را برای بولد کردن نام این شهید بزرگوار به عمل آورند .

یونس محدودی در پایان پرداختن به مطالبات خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان و دیدار با آنها را ارج نهادن به نفس شهدا دانست و گفت: اشتغال و درمان خانواده شهدا خط قرمز دولت می باشد که تاکنون تمامی فرزندان شهدا مشغول به کار بوده و باقی مانده بر اساس دستور العمل ها مشغول به کار خواهند شد .

در خصوص وام های بانکی بانک ها اعم از خصوصی و دولتی موظفند که در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثار گران باشند.

خبرنگار :شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …