چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود خبر داد: داوطلبان انتخابات شورا باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند

حیدری گفت: ثبت‌نام از داوطلبان این دوره از انتخابات از طریق اپلیکیشن موبایل، نسخه دسکتاپ و دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام انجام می‌شود.

همای گیلان/«رحیم حیدری» در نشست خبری چگونگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خبرنگاران یاوران و سرداران عرصه اطلاع‌رسانی هستند که اخبار و اطلاعات را درست و بهنگام منعکس می‌کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: این دوره از انتخابات با توجه به دشمنی‌های استکبار جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است و مثل همیشه پای کار بودن مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی موجب می‌شود که نظام جمهوری اسلامی با صلابت و قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه دهد.

وی با تاکید بر سلامت و امنیت در انتخابات، تصریح کرد: این دو موضوع برای حاکمیت اصل است و با کمک شورای تامین، دادگستری و سایر عوامل در صدد ایجاد فضایی امن و سلامت با مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

حیدری با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ۹۹ انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ انجام می‌شود و همه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر باید هنگام ثبت نام گواهی‌ عدم سوء پیشینه به همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان این دوره از انتخابات از طریق اپلیکیشن موبایل، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری انجام شده و ثبت نهایی پس از دریافت کد رهگیری از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر انجام می‌شود.

حیدری با بیان اینکه در مورد صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استعلام از مراکز چهارگانه انجام می‌شود، اذعان کرد: شعب رای نیز با توجه به شرایط کرونایی موجود حتی الامکان در فضای باز انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه تبلیغات ریاست جمهوری به مدت ۲۰ روز و شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز است، تصریح کرد: نحوه تبلیغات ریاست جمهوری از طریق فضای مجازی و رسانه ملی و تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی است.

حیدری از احراز هویت الکترونیکی در روز رای گیری خبر داد و خاطرنشان کرد: کنترل و جلوگیری از رای تکراری، اصالت شناسنامه و کارت ملی و… از جمله مزیت‌های این شیوه است

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …