چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ؛ امدادگران جمعیت هلال احمر ، فرشتگان نجات هستند

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور در فرمانداری سیاهکل با رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.


همای گیلان/فرماندار سیاهکل در این دیدار با تشکر از حضور میهمانان استانی ، تقویت و افزایش خانه های هلال در روستاها را موجب تسریع در امداد رسانی در زمان حادثه یا وقوع بحران عنوان کرد و افزود : تقویت و افزایش خانه های هلال در روستاها قطعا ً به تیم امداد و نجات هلال احمر کمک می کند تا ضمن تسریع در عملیات امداد رسانی ، نیروهای آموزش دیده در خانه های هلال در روستاها ، اولین نیروهایی باشند که سریعا ً به نقطه هدف حادثه یا بحران برسند .

فرماندار سیاهکل ، امدادگران جمعیت هلال احمر را فرشتگان نجات توصیف کرد و بیان داشت : در زمان وقوع بحران یا حادثه ، هر فردی که آسیبی ببیند با مشاهده نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر و دیدن لباس سفید و قرمز این امدادگران پرتلاش ، آنها را فرشتگان نجات خود می دانند و مطمئن می شوند که از این حادثه به سلامتی عبور خواهند کرد.

در این دیدار ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در سخنانی ، اقدامات و خدمات انجام گرفته توسط نیروهای این جمعیت در سطح شهرستان سیاهکل را تشریح نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …