چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با حضور جانشین فرماندهی استان گیلان برگزار شد . در این مراسم از زحمات سرهنگ قاسم جانعلی پور تقدیر و سرهنگ مجید نیکویی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان شد . شهرستان لاهیجان رتبه ی اول را در جهت اشرافیت فرماندهی را بین ۱۶ شهرستان کسب نمود .

جانشین فرماندهی استان گیلان گفت : از اولویت های مهم سال ۱۴۰۰ مقابل همه جانبه و جدی با بحث مواد مخدر است .

شهرستان لاهیجان در برخورد با اراذل و اوباش و مواد مخدر عملکرد خوبی داشته است .

اختصاصی همای گیلان/وی با بیان اینکه ۱۱ ماه و ۲۴ روز اخیر در استان گیلان بیش از۴ تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان گیلان کشف شده است که نسبت به سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است گفت : بیان این آمار مایه ی خوشحالی نیست و هدف از د
ذکر این موضوعات این است که بایستی هوشیارانه عمل کنیم بزهکاران دنبال سود هستند و خلاقیت به کار می‌برند وما تکلیف داریم به صورت جدی با این افراد مبارزه کنیم.

وی بحث جرایم عنف و سرقت را از اولویت‌های مهم دیگری برشمرد و گفت: یکی از موضوعاتی که امروزه از دغدغه ها می‌باشد همین بحث جرایم است که ۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم .

و ی اذعان داشت :اولویت بعدی ما بحث مقابله با قاچاق کالا ،سلاح و مهمات است و شهرستان لاهیجان در خصوص برخورد با اراذل و اوباش و موادمخدر عملکرد خوبی داشته است ودر کشف سلاح رشد ۳۴ درصدی داشته ایم که صمیمینه از زیربطان این حوزه تشکر میشود .
سرهنگ حسین حسن پور تو سعه ی خدمات کمی و کیفی انتظامی را از اولیت دیگر سازمان دانست و گفت:

برای این مردمی که جانفشانی های مختلفی دارند خدمت باید بدون منت باشد و تمام تلاش‌ها در این حوزه انجام شده و بحث حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در الویت باشد. که بیش از یک میلیون و ۲۶۴ نفر تماس با ۱۱۰ داشتیم که در ۵۹درصد از این تماس ها مردم از پلیس راهنمایی خواسته و مابقی عملیات پلیسی بوده است که این نشان از ارتباط و حسن اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به تصادف های جاده ای و جانباختگان از تصادف گفت : هر ساله در این حوزه با آمار عجیب و غریبی مواجه بودیم که امسال با کاهش ۳۵ درصدی مجموع تصادفات و ۹ درصدی فوت مواجه بودیم.

در پایان سر هنگ حسین حسن پور از زحمات سرهنگ قاسم جانعلی پور تشکر کرد وگفت:

ایشان افسر باتجربه ، متعهد ، خلاق و با انگیزه ، همراه و در کنار مردم بوده اند که ضمن خداقوت به ایشان در روزهای نزدیک در سِمَت ارتقایی معارفه خواهند شد و برای سرهنگ مجید نیکویی که افسران با تجربه می باشند موفقیت در این شهرستان را از خداوند متعال خواستاریم .

خبر و‌عکس:شقایق و آتنا کیهان

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …