چاپ مطلب چاپ مطلب

تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب توسعه و بالندگی شهر رشت می‌شود

همای گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت در دیدار با سردارسرتیپ ۲ عزیز‌الله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب توسعه و بالندگی شهر رشت می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه دامنه فعالیت‌های نیروی انتظامی گسترده است عنوان کرد: اعتقاد ما این است که مدیریت شهری و نیروی انتظامی می‌توانند برای رفع مشکلات شهر قدم‌های خوبی بردارند.

احمدی تصریح کرد: کلانتری‌ها و پلیس راهور با شهرداری رشت همکاری خیلی خوبی دارند که جای تقدیر دارد و از نیروی انتظامی می‌خواهیم که همچنان در بحث مدیریت شهری به ما کمک کنند.

وی خدمت‌رسانی به مردم را با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری رسالت شهرداری رشت دانست و گفت: به فرموده امام راحل مردم ولی‌نعمت ما هستند بنابراین ما در مجموعه شهرداری رشت تلاش می‌کنیم که در همین راستا حرکت کنیم.

شهردار رشت ابراز داشت: از کمک‌های قضایی و عملیاتی نیروی انتظامی به شهرداری رشت برای مقابله با خلاف‌سازان تشکر می‌کنیم و امیدواریم با استمرار این پشتیبانی‌ها بتوانیم جلوی متخلفان را بگیریم.

احمدی با بیان اینکه برخورد با سد معبر در خیابان‌هایی مانند مطهری و سردار جنگل رشت تبدیل به مطالبه شده است افزود: مشکلاتی مانند وضعیت بد اقتصادی و یا بیماری کرونا روی کسب و کارها اثر منفی گذاشته و شهرداری هم به این امر کاملا واقف است اما گاهی سد معبرها به جایی می‌رسد که دیگر پیاده‌‌رویی برای تردد مردم وجود ندارد.

* شهردار رشت در حوزه‌های مختلف مدیریتی سابقه بسیار خوبی دارد

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه شهردار رشت در حوزه‌های مختلف مدیریتی سابقه بسیار خوبی دارد افزود: تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی باعث ایجاد یک شهر خوب برای مردم و شهروندان می‌شود.

سردارسرتیپ۲ عزیزالله ملکی اضافه کرد: از همت و تلاش مجموعه مدیریت شهرداری برای اصلاح وضعیت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تشکر می‌کنیم هر چند هنوز اشکالات بسیار زیادی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح وضعیت روشنایی شهر به کاهش جرایمی مانند سرقت کمک می‌کند یادآور شد: برای برخورد با پدیده سد معبر باید با ظرافت و حساسیت خاصی کار شود و نیروی انتظامی هم در کنار شهرداری است.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزایش تعاملات شهرداری و نیروی انتظامی و اینکه این موضوع آثار خوبی برای مردم به همراه دارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهردار رشت مدیری بومی هستند و امیدواریم در مسئولیتی که بر عهده دارند همچنان موفق عمل کنند از طرفی ما نیز برای افزایش همکاری‌ها با شهرداری آمادگی داریم

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …