چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز جانباز: دیدار فرماندار لاهیجان با جانبازان و ایثارگران شهرستان

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، فرماندار شهرستان لاهیجان به همراه امام جمعه شهرستان و رییس بنیاد شهید با ۳ خانواده جانبازان سرافراز شهرستان دیدار وگفتکو کردند

فرماندار شهرستان لاهیجان در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جانباز با بیان این که جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر مردم ، انقلاب و کشور دارند ، گفت: امروز تمام ایرانیان، آزادی و امنیت خود را مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان می دانند.

یونس محمودی دلجویی از خانواده های این عزیزان را یکی از وظایف اصلی مسئولان عنوان و خاطر نشان کرد : این مهم یک تکلیف شرعی ، الهی و بوده که بایستی همواره مورد توجه مسئولین قرارگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در مورد خاستگاه ایثارگران و جانبازان گفت : ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان عزیز نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند. و به مسئولین روحیه مضاعف برای فعالیت میدهد گفت : مسئولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده های شهداء وجانبازان و رسیدگی به مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد .

فرماندار شهرستان لاهیجان در پایان تصریح کرد : این خانواده ها مایه افتخار جامعه ، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.

در پایان این دیدار هدایای به رسم یادبود به آنان اهداء گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …