چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دور چهارم شورای شهر رشت:اشتغال و اقتصادی شکوفا با تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها / نگاه وابستگی به مستکبرین بزرگترین آفت در مسیر تولید داخلی

محمد حسین واثق کارگرنیا: اشتغال و اقتصادی شکوفا با تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها / نگاه وابستگی به مستکبرین بزرگترین آفت در مسیر تولید داخلی

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: با تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها، اشتغال و اقتصادی شکوفا برای کشور رقم می خورد.

وی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آرزوی سالی توام با سلامتی ، خیر و برکت و عزت برای ملت بزرگ ایران اسلامی ، بالاخص شهروندان فهیم رشت اظهار کرد: چند سالی است که مشکلات اقتصادی دامنگیر مردم شده است و متعاقب این مسئله ناهنجاری های دیگری از جمله طلاق و…نیز در جامعه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه توجه و حمایت از تولید داخلی و تولید کنندگان ، نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال ایفا می کند افزود: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب ، شعار سال را با محوریت تولید و حمایت از این مهم اختصاص داده اند و سال جاری را نیز به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند.

کارگرنیا با بیان اینکه رفع موانع تولید ، موجب افزایش اشتغال می شود تصریح کرد: برای حمایت از تولید باید بسترهای لازم به منظور حضور سرمایه گذاران در جامعه فراهم شود و با جذب سرمایه گذار ، چرخ تولید نیز به حرکت در آمده و اشتغال برای جوانان مهیا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ، عزمی جدی و انقلابی می طلبد افزود: برخی از مسوولین به جای اینکه فقط به دنبال مطرح کردن کاستی هایی که به یقین مردم خودشان بهتر از آن ها مطلع هستند باشند بهتر است به داشته های کشورمان نیز نگاهی بیاندازند و با بهره مندی از ظرفیت های بالقوه و خدادادی این کشور در راستای رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه باید با حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع ، برای جوانان ایجاد شغل و انگیزه کرد گفت: جوانی که بیکار است به یقین نمی تواند نسبت به تشکیل خانواده اقدام کند و در کنار مشکلات اقتصادی، بالا رفتن سن ازدواج به واسطه عدم توانایی در تشکیل و تامین نیازهای خانواده ،می تواند ناهنجاریهای دیگری به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه وابستگی به دولتهای مستکبر بزرگترین آفت و مانع در مسیر رشد و تعالی کشور است بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای مدعی در علم ، هنوز در کشف واکسن کرونا عاجز مانده اند ، ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی گام های بسیار بزرگی در این مسیر برداشته است و این مهم تاییدی بر توجه و تکیه کردن بر داشته ها و توانمندی های داخلی است و به یقین با توجه به این مهم در بسیاری دیگر از مباحث نیز به خودکفایی خواهیم رسید.

کارگرنیا با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار و مولد افزود: دولت با حمایت و پشتیبانی قوی از تولید داخلی، باید ضمن کوتاه کردن دستان خیانتکاری که با قاچاق کالا ، موجب بروز مشکلات متعددی شده اند ، چرخه های تولید را با سرعت بیشتری به حرکت درآورده و این مهم موجب ایجاد اشتغال پایدار و مولد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وابسته بودن به دیگر کشورها چیزی به غیر از خفت و ذلت به همراه ندارد افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به مسوولین بابت استفاده صحیح از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی تاکید کرده اند و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ نیز به حضور نیروهای خدوم و وفادار به نظام و پیرو ولایت وابسته است و ان شاا ملت بزرگ ایران اسلامی ، همچون ادوار گذشته با حضوری پُر شور و با بصیرت در انتخابات ۱۴۰۰ ، با انتخابی اصلح ، خط بطلانی بر روی تمامی افکار و عناوین باطل و خائن خواهند کشید.

انتهای پیام
[۸:۵۱ PM, 3/22/2021] 0911 937 7017:

About نسرین عشقی

Check Also

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع …