چاپ مطلب چاپ مطلب

محمدحسین واثق کارگرنیا: بی توجهی به ظرفیت های جوانان اشتباهی بزرگ / دام های فریبنده دشمن در کمین نسل جوان

 

بی توجهی به ظرفیت های جوانان اشتباهی بزرگ / دام های فریبنده دشمن در کمین نسل جوان

به گزارش همای گیلان،محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: بی توجهی به ظرفیت های جوانان و تفکراتشان اشتباهی بسیار بزرگ است. محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان اظهار کرد: همه ما دوران جوانی را تجربه کرده ایم ، اما متاسفانه امروزه برخی از مسوولین، […]

به گزارش گیومه،محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: بی توجهی به ظرفیت های جوانان و تفکراتشان اشتباهی بسیار بزرگ است.
محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان اظهار کرد: همه ما دوران جوانی را تجربه کرده ایم ، اما متاسفانه امروزه برخی از مسوولین، پیرامون بکارگیری و استفاده از ظرفیت های جوانان در شک و تردید هستند. و برخی نیز معتقدند، که به علت کم تجربه بودن جوانان ، نباید به آنان مسئولیت داد، که این تفکر کاملا اشتباه است.
وی باا شاره به حضور پُرشور و تاثیرگذار جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس، در صحنه های نبرد حق علیه باطل افزود: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، جوانان بسیاری دلاورانه در جایگاه های مختلفی از جمله فرماندهی عملیات های بزرگ و … نقش آفرینی کردند و با تیزهوشی و از خودگذشتگی های آنان، حماسه ها آفریده شد.
واثق کارگرنیا با تاکید بر اینکه جوانان ایران امروز نیز در بسیاری از صحنه ها ، توانمندی هایشان را به منصه ظهور گذاشته و حرفهای بسیاری برای گفتن دارند، بیان کرد: پیشرفت های کشور عزیزمان در مباحث مختلفی از جمله انرژی هسته ای و …که با حضور جوانان این مرز و بوم محقق شده، واقعیت غیر قابل انکاری است، که نشان از توانمندی های جوانان این آب و خاک دارد.
وی با اشاره به اینکه برخی با فعالیت جوانان در جایگاه های اجرائی و… به شدت مخالف هستند، تصریح کرد: برخی از مسوولین فراموش کرده اند که خودشان نیز روزهای جوانی را تجربه کرده و حال به گونه ای با حضور جوانان برای برخی از جایگاه ها مخالفت می کنند که گویا قرار است خودشان همیشه در برخی از مناصب حضور داشته و نیازی برای تربیت آینده سازان این کشور وجود ندارد.
محمد حسین واثق کارگرنیا با تاکید بر اینکه تجربه در کنار شور جوانی می تواند بهترین ها را رقم بزند افزود: بهتر است برخی به جای تلاش برای حذف جوانان از حضور در مناصب مختلف ، تجربیاتشان را در اختیار آنان قرار داده و یقینا تلفیق تجربه و شور جوانی بسیار تاثیرگذار و راهگشا بوده و جوان ایرانی نیز بارها با درخشش در محافل مختلف ثابت کرده که پاسخ اعتمادها را به بهترین نحو خواهد داد.
وی به حضور پُر شور جوانان در دفاع از حریم ولایت اشاره کرد و گفت: حضور جوانان در دفاع از حریم ولایت و مدافعین حرم اهل بیت (ع) و نائل آمدن به درجه رفیع شهادت ، تاییدی بر این ادعاست.
واثق کارگرنیا با اشاره به تلاش های دشمنان قسم خورده انقلاب ، پیرامون دلسرد کردن نسل جوان ایرانی بیان کرد: باید شرایط به گونه ای مدیریت شود تا شاهد حضور بیشتر جوانان متعهد و پایبند به ارزش های اسلام و انقلاب در جایگاه های مختلف باشیم و بدانیم که در صورت عدم توجه به جوانان ، ممکن است دام های در کمین و فریبنده دشمنان ایران اسلامی ، برای اجرای نقشه های شومشان ، دست به کار شوند.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی …