چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دور چهارم شورای شهر رشت:جولان کرونا و افزایش نگرانی مردم/ مسافرتهای خطرناک نوروزی

جولان کرونا و افزایش نگرانی مردم

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: با افزایش حضور مسافرین در شهر رشت ، آمار ابتلا به کرونا رو به افزایش بوده و این موضوع موجب نگرانی شهروندان و کادر پزشکی مدافعین بی ادعای سلامت شده است.

وی با ابراز گلایه از باز بودن مسیرهای ورودی به استان گیلان و شهر رشت افزود: ازدیاد جمعیت در بازارهای رشت، ترافیک سنگین در جاده ها و خیابانهای شهر حاکی از حضور مسافرین از اقصی نقاط کشور در شهر رشت است و این مسئله زنگ خطری جدی در روزهای کرونایی محسوب می شود.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه میهمان نوازی مردمان رشت همواره زبانزد بوده، گفت: میهمان نوازی مردمان رشت همواره زبانزد خاص و عام بوده و هست، اما در روزهای جولان بیماری کرونا، انتظار می رود، مسئولین با اتخاذ تدابیر لازم از سفرهای غیر ضروری به این شهر جلوگیری نموده، تا موجبات نگرانی و نا امنی برای مردمان این شهر فراهم نشود.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود پیش از بحرانی شدن وضعیت ، مسئولین چاره ای در این خصوص بیاندیشند افزود: یقینا در صورت افزایش ابتلا به کرونا ، آمار مرگ و میر نیز افزایش پیدا کرده و علیرغم همه تلاشهای مضاعف کادر درمان، و محدودیتهایی که مردم تحمل می نمایند، موجب تحمیل هزینه های سنگین به مردم در ابعاد مختلف می گردد و خدای ناکرده ممکن است خانواده های بسیاری را همچون روزهای نخست شیوع کرونا به سوگ عزیزان بنشاند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه کرونا یک واقعیت تلخ است گفت: در شرایطی که بسیاری از شهروندان فهیم رشت ، حتی برای انجام دید و بازدیدهای ایام نوروز ، به صورت تلفنی و مجازی با اقوام و عزیزان خود ارتباط بر قرار کرده و به منظور رعایت دستورالعملهای کرونایی از منازل خود خارج نشده اند، حضور انبوه مسافران از دیگر شهرها قابل قبول نیست و انتظار می رود، در این خصوص متصدیان امر با جدیت و قاطعیت بیشتری عمل نمایند.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت …