چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور شهردار رشت در مراسم کلنگ زنی مسجد امام محمد باقر(ع) محله کوی ارشاد

همای گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی در این مراسم با بیان اینکه اهالی محلات به شدت تشنه کار فرهنگی هستند، از بانیان احداث این مسجد، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و عضو شورای اسلامی شهر رشت که در اجرای این طرح پیشقدم شدند قدردانی و آن را امری ارزشمند عنوان نمود.

شهردار رشت مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در گرامیداشت جشن ها، اعیاد و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی را مورد انتظار خواند و افزود: ما به عنوان یک مسلمان به غیر از وظایف اداری، خود را موظف می دانیم در این امر شرکت نموده و آن را یک تکلیف شرعی میدانیم.

شهردار رشت برطرف نمودن سایر موضوعات مورد درخواست متولیان این امر را وظیفه خود عنوان نمود و گفت: شهرداری رشت با در اختیار قراردادن امکانات خود در برنامه های فرهنگی در نقاط مختلف مشارکت خواهد نمود.

سید محمد احمدی در پایان از مدیران مسئول درخواست کرد تا تمام دستگاه های اجرایی را پای کارآورده تا در احداث مساجد که تنها متعلق به محله ای خاص نیست بلکه مکانی مقدس برای استفاده همگان است، مشارکت و مساعدت نمایند.

با کانال همای خبرهمراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …