چاپ مطلب چاپ مطلب

واثق کارگرنیا: تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ، خبری خوش و امیدوار کننده برای پرسنل بخشهای مختلف شهرداریهای گیلان است

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ، خبری خوش و امیدوار کننده

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: اعلام خبر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری، در این روزها که مشکلات اقتصادی موجب تحمیل فشارهای مضاعف به خانواده ها شده است ، خبری خوش و امیدوار کننده برای پیش رو بودن روزهای بهتر است.

وی با دربرگیری تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری افزود: برابر مکاتبه مدیرکل محترم امور شهری و شوراها، تمامی نیروهای شاغل در شهرداری اعم از رسمی، پیمانی، قرار دادی، کارگری، شرکتی یا پیمانکاری و کلیه نیروهایی که به هر نحو در مشاغل اصلی و تخصصی شهرداری اشتغال دارند مشمول این مصوبه قانونی می شوند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه پس از سال ها انتظار عدالت در باره این قشر از جامعه اِعمال شد گفت: متاسفانه در برخی مواقع شاهد انجام بی عدالتی هایی توسط برخی از شرکت های پیمانکاری بودیم و به حول الهی و با پیگیری های مسوولین ذیربط و حمایت های قابل تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالاخره این مهم به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به پرداخت حق کارگر تاکید شده است تصریح کرد: متاسفانه نادیده گرفتن روزهای فعالیت، ساعات اضافه کاری، عدم محاسبه جمعه کاری ها و… از جمله مواردی بود که همواره برخی از نیروهای شرکتی و پیمانکاری نسبت به آن گلایه داشتند و به یقین با اجرای این قانون ، دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهند بود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه خبر تبدیل وضعیت ، خبری خوش و امیدوار کننده و عیدی بزرگی برای خانواده بزرگ شهرداری رشت است بیان کرد: امیدوارم با تلاش های نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش های دیگر از جمله تعیین تکلیف معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی و… نیز چنین اخبار خوبی به زودی به گوش برسد و این مهم نشاط و امنیت روانی جامعه را نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه بنده پیش از این نیز اجرایی شدن تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری را اجرای واقعی عدالت اعلام کرده بودم افزود: این خبر در روزهای نخست سال ۱۴۰۰ بسیار خوشحال کننده بود و به نوبه خودم از تمامی افرادی که در تحقق آن نقش ایفا کرده اند سپاسگزارم.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت …