چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری اراذل و اوباش در لاهیجان

 فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بودند، خبر داد.


همای گیلان/سرهنگ “مجید نیکویی” ، با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.
وی افزود : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از مناطق اطراف شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی با اشرافیت اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند گفت: ۲ متهم ۲۸ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ نیکویی خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باکانال همای خبر همراه باشید http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …