چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه رودسر:”افتخار سپاه این ست که از تمام ظرفیت ها برای خدمت استفاده میکند

“افتخار سپاه این ست که از تمام ظرفیت ها برای خدمت استفاده میکند”
اختصاصی همای گیلان/نشست خبری سرهنگ پاسدار محمداسماعیل حسنی فرمانده سپاه ناحیه رودسر با خبرنگاران، در خصوص برنامه های هفته بسیج سازندگی برگزار شد.


۱۷اردیبهشت روز و آغاز هفته بسیج سازندگی میباشد و از همین رو ، مصاحبه و گزارش عملکرد یکساله این نهاد مردمی توسط فرماندهی محترم و مسئول سازندگی سپاه ناحیه برادر پورکاظم اعلام شد.
سرهنگ حسنی در این دیدار ضمن پرشمار خواندن خدمات مجموعه به مردم ،خصوصا در این ایام کرونایی و رفع محرومیت زدایی اظهار داشت:بسیج سازندگی چتر حمایتی گسترده ای است و همه اقشار را پوشش میدهد.
وی خدمات بسیج سازندگی را ادامه راه جهاد سازندگی ذکر کرد که توسط سپاه پاسداران ادامه پیدا کرده و در همه عرصه ها حتی کمک کار همه نهادها بود.
سرهنگ حسنی به دوستی سپاه با سایر ارگانها اشاره کرد و افزود؛ سپاه رقیب هیچ ارگانی نیست و در هر حال با استفاده از مجموعه بسیجیان، در کنار همه ارگانها در صحنه اعم از کمکهای مردمی،حوادث طبیعی مثل سیل،زلزله، واکسیناسیون ، سازندگی و…. بوده و بداد مرد رسیده است.
وی خدمات بسیج سازندگی را ستود و ضمن تبریک به همه آنان، خدمات ارزشمندشان را افتخاری دانست که اکنون بعنوان حامی و سکاندار برنامه ها در جامعه مطرح میباشند.
فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیم نگاهی به مسئله انتخابات داشته و از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست که در پرشور کردن انتخابات نقش داشته باشند.
وی در ادامه گفت:همانگونه که میدانید دشمن بسیار داریم و باید در ایام انتخابات تنور آن را گرم کنیم و بفکر شهرستان خود باشیم و اولویت این باشد مردم را برای حضور باشکوه ترغیب نمائیم و البته مهمتر اینکه افراد انتخابی ما ، اصلح باشند.

در ادامه سرهنگ پاسدار پورکاظم مسئول بسیج سازندگی سپاه رودسر گزارش آماری در خصوص فعالیت های انجام شده و خدمات ارائه دادند.

?محمدسالدیده همای گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

کشاورزان روش‌های مبارزه با آفت کرم ساقه‌خوار برنج را مد نظر قرار دهند

کشاورزان روش‌های مبارزه با آفت کرم ساقه‌خوار برنج را مد نظر قرار دهند   رئیس …