چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسین واثق کارگرنیا: حمایت از هییت های ورزشی کم برخوردار/ افزایش ایستگاه های ورزش در سطح پارک ها

محمد حسین واثق کارگرنیا: حمایت از هییت های ورزشی کم برخوردار/ افزایش ایستگاه های ورزش در سطح پارک ها

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: حمایت از هییت های ورزشی مختلف ، بالاخص هییت های ورزشی کم برخوردار به منظور حفظ سلامت جامعه باید مورد توجه باشد.

محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در جمع مربیان، بازیکنان و کادر فنی باشگاه کوثر رشت با اشاره به اینکه شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی وظیفه مهمی در حفظ و تامین سلامت جسمی و روانی شهروندان بر عهده دارد اظهار کرد: بنده به مدت ۱۴ سال در جایگاه رئیس هییت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای گیلان و همچنین به مدت پنج سال نیز به عنوان رئیس هییت مدیره باشگاه پاس نیروی انتظامی مشغول فعالیت بوده و با مقوله ورزشی آشنایی دارم و طبق قانون اساسی دولت مکلف است ، خدمات ورزشی رایگان در اختیار عموم جامعه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ورزش در بهبود کیفیت زندگی و سلامت جسمی و روانی افراد جامعه بسیار حائز اهمیت است افزود: شورا و شهرداری می توانند در توسعه ورزش بالاخص ورزش همگانی پیشگام باشند.

کارگرنیا با بیان اینکه حمایت از هییت های ورزشی کم برخوردار باید مورد توجه باشد گفت: حوزه اختیارات شورا در حوزه ورزش محدود است و بیشتر معطوف به ورزش همگانی است اما با این اوصاف شورای چهارم شهر رشت در سال ۹۲ با حمایت های خوبی که از دو تیم فوتبال سپیدرود و داماش انجام داد و با همت مربیان و غیرت بازیکنان این دو تیم پس از سالها شاهد صعود این دو تیم به لیگ برتر و دسته اول بودیم که این مهم موجبات شادی و سرور طرفداران ، بالاخص نسل جوان فوتبالی شهر رشت را به همراه داشت.

وی با ابراز تاسف از وضعیت فعلی این دو تیم فوتبال رشت افزود: متاسفانه پس از اتمام فعالیت شورای چهارم رشت، حمایت ها از این دو تیم مردمی کاهش یافت و در حال حاضر تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ دسته دوم سقوط کرده است و تیم داماش نیز در شرایط نامطلوبی به سر می برد.

واثق کارگرنیا با تاکید به افزایش ایستگاه های ورزش در سطح پارک های رشت گفت: ورزش بانوان نیز باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد و باید با ایجاد بسترهای مناسب ،شرایط بهره مندی بانوان از فضای ورزشی رایگان در سطح شهر نیز مهیا شود.

About نسرین عشقی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …