چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسین واثق کارگرنیا: توجه به محلات حاشیه نشین رشت/ رفع مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی

محمد حسین واثق کارگرنیا: توجه به محلات حاشیه نشین رشت/ رفع مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: توجه به محلات حاشیه نشین رشت و توزیع عادلانه خدمات در مناطق پنجگانه رشت موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در زمین های نسقی یکی از دغدغه های فعلی در رشت است افزود: متاسفانه چند سالی است که با افزایش سر سام آور قیمت زمینهای سند دار ، توان ساخت و ساز به صورت انفرادی و انبوه ، از بسیاری از سازندگان و شهروندان رشت در این نوع از املاک سلب شده است.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه باید مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی برطرف شود، گفت: باید با تمهیدات و برنامه ریزی های صحیح و ضابطه مندی همچون بعضی از شهرهای کشور که با تهیه شیوه نامه ای مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی را حل کرده اند، مشکل افرادی که در این گونه زمین ها ، به صورت انفرادی و یا گروهی نسبت به ساخت و ساز اقدام می کنند برطرف شود تا دغدغه ای به واسطه دریافت امتیازاتی از جمله آب و گاز و … نداشته باشند.

وی به توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق و توسعه متوازن شهر رشت اشاره کرد و گفت: ساکنان تمامی مناطق رشت، از جمله شهروندان این شهر محسوب می شوند و به شخصه با عناوین بالای شهر و پایین شهر مخالف هستم و معتقدم در تمام این مناطق باید خدمات شهری به طور یکسان و عادلانه توزیع شود.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …