چاپ مطلب چاپ مطلب

به یاری یکدیگر برای شهری خلق شهری , بانشاط و آباد تلاش خواهیم نمود/ یاری ام کنید تا یاری تان کنم

نعمت اله غزالی _ کارشناس ارشد عمران سازه- در گفتگو با همای گیلان گفت: نظر به اینکه کلان‌شهر رشت شهر اولین‌ها در ایران بوده و حتی در جهان شهری مشهور است، این کلان شهر را در خور آن میدانم که در بسیاری عرصه های دیگر برند شناخته شده و سر آمد شهرهای منطقه خاور میانه گردد.

وی به پتانسیلهای متعدد کلان‌شهر رشت اشاره نمود و گفت: وجود دو رودخانه شهر در که در حکم دو موهبت خداداد برای این شهر است قابلیت آن را دارد که علاوه بر ایجاد فضای گردشگری سبب سود و ارزآوری شایانی برای این شهر شود. وی اظهار کرد: بنده بسیار تفکر شده وارد فضای پیوستن به جرگه مدیریت شهری شده‌ام و ایده هایی قابل اجرا برای ارتقا، سطح فرهنگی و عمرانی شهر دارم که به تفصیل و یک به یک در روزهای آتی در مورد صحبت خواهم نمود.

وی حمایت از پرسنل زحتمکش شهرداری اعم از نیروهای قراردادی، رسمی، پیمانی و شرکتی را مورد توجه قرار داد و گفت:با تصویب تمهیدات و تسهیلات ، وام‌های ضروری و مسکن با کارمزد کم و راهکارهایی دیگر میتوان به آنان خدمات‌رسانی نمود.

نعمت اله غزالی که هم اکنون در حال اخذ دکترای مهندسی زلزله میباشد، گفت برای حمایت از قشر کارگر و جلوگیری از اجحافهای صورت گرفته در این حیطه و به خصوص بیمه و تامین مسکن آنان برنامه‌های قابل اجرا داشته و پیگیر حقوق آنان خواهم بود.

وی گفت با دعوت از سرمایه گذاران داخل و خارج استانی بدون نقدینگی آماده و با دادن تسهیلات و امتیازاتی میتوان در یک فرآیند برد_ برد گامهای موثر برای ارتقای مدیریت شهر برداشت.

وی در پایان سخنان خود شماره تماس خود را اعلام نموده و گفت: برای تبادل نظر با شهروندان فهیم شهر رشت از گفتگوهای مفید استقبال خواهد نمود.

۰۹۱۱۳۳۱۳۹۴۶ نعمت اله غزالی

 

About نسرین عشقی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …