چاپ مطلب چاپ مطلب

محمدحسین واثق کارگرنیا: عدم ثبات مدیریتی ، آفت بزرگ حوزه مدیریت شهری/ اداره رشت بدون شهردار نشانه عملکرد ضعیف شورانشینان

محمدحسین واثق کارگرنیا: عدم ثبات مدیریتی ، آفت بزرگ حوزه مدیریت شهری/ اداره رشت بدون شهردار نشانه عملکرد ضعیف شورانشینان

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: عدم ثبات مدیریتی ، از بزرگترین آفت های حوزه مدیریت شهری در رشت است که موجب رقم خوردن مشکلات فراوانی شده است و اداره رشت بدون شهردار ، طی مدت زمان یک سال نشانه عملکرد ضعیف شورا نشینان بود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات رشت در حوزه مدیریت شهری به چند دسته تقسیم می شود اظهار کرد: از جمله این مشکلات می توان به عدم ثبات مدیریت، فقدان درآمد پایدار، انباشت زباله ها در سراوان و… اشاره کرد.

واثق کارگرنیا به آسیب های رقم خورده از عدم ثبات مدیریت شهری در رشت اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم چنانچه در انتخابات و انتصابات از افراد متعهد، توانمند و متخصص استفاده شود ، یقینا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در شهر خواهیم بود و متاسفانه طی چند سال اخیر به واسطه عدم ثبات مدیریتی ، رشت بسیار آسیب دیده است.

وی با اشاره به اداره یک سال شهر رشت بدون حضور شهردار تصریح کرد:یک سال شهر رشت بدون حضور شهردار و توسط سرپرست اداره شد و تمامی این مشکلات از عدم اتحاد و اختلاف سلایق شورانشینان سرچشمه می گرفت.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه بر اساس قانون انتخاب شهردار ، بر عهده اعضای شورا است افزود: دستگاه های نظارتی نیز باید با حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد شورا، پیرامون موضوع انتخاب شهردار ورود کنند ، تا چنانچه برخی از اعضای شورا با انجام عزل و نصب ها در تلاش برای کسب منافع شخصی هستند ، نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی …