چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر عنوان کرد مشارکت بالغ بر ۸۲ هزار رودسری در انتخابات

فرماندار رودسر، از حضور بالغ بر ۸۲ هزار نفر در شهرستان در انتخابات خبر داد و اضافه کرد: مردم با حضور حماسی خود پای صندوق های رای پشتیبانی خودشان را از انقلاب نشان دادند.

 همای گیلان به نقل از ایسنا/محمدمدی مظفری ضمن قدردانی از مردم شهرستان رودسر جهت حضور پرشور و با نشاط در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: مردم انقلابی رودسر بار دیگر خوش درخشیدند و ارادت و محبت خودشان را به کشور و نظام اسلامی ابراز کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ پیش بینی های دشمنان را بر هم زد، افزود: همانگونه که انتظار می رفت ملا ایران همانند انتخابات های گذشته با حضور و مشارکت ارزشمند خود این رویداد سیاسی و اجتماعی را رقن زدند.

فرماندار شهرستان رودسر، از حضور بالغ بر ۸۲ هزار نفر در شهرستان در انتخابات خبر داد و اضافه کرد: مردم با حضور حماسی خود پای صندوق های رای پشتیبانی خودشان را از انقلاب نشان دادند.

مظفری، با بیان اینکه بالغ بر ۶۵۰۰ نفر از عوامل مرتبط با اجرای انتخابات در شهرستان رودسر فعالیت کردند، گفت: عوامل اجرایی و هیئت های نظارتی و بازرسی و نیروهای انتظامی و حفاظتی و پشتیبانی زمینه برگزاری خوب انتخابات ۲۸ خرداد را فراهم کردند.

وی با اشاره به توزیع ۱۵۰ هزار تعرفه در شعب اخذ رای شهرستان رودسر، یادآور شد: با تمهیدات صورت گرفته توسط وزارت کشور و ستاد انتخابات استان، اقلام مورد نیاز اجرای انتخابات تهیه شد و در اختیار مجریان قرار گرفت و مشکلی نداشتیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …