چاپ مطلب چاپ مطلب

اعضای شورای اسلامی از جناح بندی های سیاسی برحذر باشند. دیدار منتخبین شورای شهر رحیم آباد با امام جمعه رحیم آباد

اختصاصی همای خبر/در این دیدار ، امیرفریدونی رییس فعلی شورای اسلامی شهر و منتخب دوره ششم شورا در صحبتهای کوتاهی اظهار داشت:بعنوان منتخب این دوره تشکر میکنم از مردم که برای انتخابات پارلمان شهری حضوری باشکوه داشتند و بیاری خدا از فضای درگیری و تشنج(دوره قبل) دور خواهیم شد و در این راه مثل همیشه از راهنمایی های امام جمعه محترم استفاده کرده و فصل الخطاب قرار خواهیم داد.
مرتضی قربانی عضو فعلی و منتخب دور ششم شورای اسلامی، ضمن خوشنودی از اولین دیدار با امام جمعه محترم، سطح سواد و دانش منتخبین را حائز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد با نیروی جوانی و دانش روز در کنار هم ، برای شهری زیبا و آباد در خدمت همشهریان باشیم.
صالح حیدری دیگر منتخب شورا گفت؛این آزمون بزرگ انتخابات و موفقیت منتخبین در این دوره را به فال نیک میگیریم و برای سازندگی در کنار دیگر منتخبین، با راهنمایی امام جمعه عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
در پایان این دیدار حجت الاسلام حبیبی، با ذکر آیاتی از کلام الله مجید در خصوص شورا، ضمن تبریک به منتخبین ملت، از برگزاری موفق انتخابات در رحیم آباد اعلام رضایت نمود.
وی ضمن تاکید به انتخاب نیروهای جوان و بانشاط از اعضای جدید شورای اسلامی خواست با کار جهادی و ایجاد نظم و انضباط در شهر، که نشان دهنده فرهنگ مردمان این منطقه هست، برای این مقصود تلاش کنند.
هادی حبیبی با اشاره به وحدت رویه و بدور از اختلافات در بین اعضاء شورا، یادآوری کرد: اختلاف نظر هست ولی اختلاف فردی نباید وجود داشته باشد که به حذف طرف مقابل منجر شود.
حجت الاسلام حبیبی شوراها را مظهر اراده مردم دانست که برگرفته از آراء مردم هستند و جناح بندی های سیاسی، آفتی درون شوراها میباشد.

در این دیدار آقایان وحید محمدیان و وهاب رضایی نیز حضور داشتند.

خبرنگار:محمدسالدیده

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …