چاپ مطلب چاپ مطلب

ماجرای بازشماری مجدد آراء در لاهیجان چیست؟ | آیا استانداری گیلان و فرماندار لاهیجان زیر بار تغییرات و تخلفات احتمالی خواهند رفت؟

همای خبر به نقل از گیل و دیلم/شنیده ها حاکی است پس از بازشماری چند صندوق رای در شهرستان لاهیجان که شائبه ی تخلف انتخاباتی را تقویت کرده  ، دستور بازشماری مجدد آراء چند صندوق دیگر در لاهیجان توسط مرجع استانی صادر گردیده است .

تلاش های برخی نامزد های جامانده از حضور در شورای شهر و شکایت آنان به هیئت عالی نظارت در استان گیلان و ثبت شکایات آنان و از طرفی انتقادات برخی سیاسیون از اصلاح طلبان گرفته تا شورای ائتلاف جریان اصولگرایی ، فشار ها برای بازنگری مجدد در شمارش آراء انتخابات شورای اسلامی شهر لاهیجان را دو چندان نموده اما باید منتظر ماند و دید ، استانداری گیلان و فرمانداری لاهیجان در حل این مسئله تا چه میزان صلاحیت ورود دارد و آیا در نهایت ، فرماندار لاهیجان زیر بار تغییرات و تخلفات احتمالی خواهد رفت یا خیر ؟

بهرصورت ، مسلم آن است که تحت هر شرایطی جاماندگان از حضور در پارلمان شهری و راه یافتگان به آن در نهایت ، نظر مراجع قانونی را فصل الخطاب شمرده و از تشویش اذهان عمومی نسبت به خدشه دار نمودن کلیت انتخابات خودداری نمایند .

در این بین بسیاری از فعالان رسانه ای از نماینده ی مجلس درخواست نموده اند با توجه به اتفاقاتی که در هیئت نظارت شهرستان لاهیجان رخ داده و شائبه های بوجود آمده در خصوص تخلفات احتمالی ، همسو با مراجع نظارتی و امنیتی ، از آنچه می تواند سلامت کلی انتخابات را مخدوش نماید ممانعت بعمل آورده و تمکین به قانون را سرلوحه ی تلاش ها و پیگیری های خود قرار دهد .

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …