چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان: پرداخت تسهیلات رونق تولید به کارآفرینان تسریع پیدا کند

ارسلان زارع شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک کارگروه‌های اقتصادی، اشتغال، سرمایه‌گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید گیلان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: گیلان با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف می‌تواند جزو برترین‌ها در کشور باشد.

همای خبر/استاندار گیلان بهره‌گیری از منابع استان در جهت توسعه اشتغال، تولید و کارآفرینی را در افزایش اعتماد و مشارکت مردمی تاثیرگذار دانست و گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد.

زارع دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ابراز داشت: نوآوری در فعالیت‌های اقتصادی، اشتغال، شتاب‌بخشی در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به کارآفرینان و ایجاد یک جهش در روزهای آتی مورد توجه باشد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان بر لزوم تسریع در جذب اعتبارات تکلیفی و استفاده از منابع داخلی بانک‌ها تأکید و بیان کرد: گزارشات ارائه شده مبنی بر رشد همکاری و مشارکت بانک‌های غیر دولتی در این زمینه قابل توجه و نشانگر اهتمام آنها به موضوع اشتغال دارد و انتظار داریم استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت عدم تاخیر در بازدید میدانی از واحدهای تولیدی اشاره و بیان کرد: در این مسیر نگاه حمایتی به سرمایه گذاران، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بیش از گذشته مورد انتظار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید باید همچون سال گذشته جزو برترین‌های کشور باشد افزود: این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری و حمایت از مشاغل آسیب‌دیده کرونایی از جایگاه خوبی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان شرایط کرونایی فعلی را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: رعایت دستورالعمل‌ها در محیط‌های اداری، برگزاری جلسات با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید جدی گرفته شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …