چاپ مطلب چاپ مطلب

جانشین ستاد کرونای گیلان تاکید کرد لزوم حضور یک سومی کارکنان در ادارات گیلان/ وضعیت خوب نیست

جانشین ستاد کرونای گیلان، عدم رعایت ادارات خدمت رسان در حضور یک سومی کارکنان را موجب چرخش ویروس در جامعه دانست و خطرنشان کرد: اجرای این مصوبه ستاد کرونا الزامی است و با ادارات متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

همای خبر/محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان وضعیت خوبی نیست.

وی افزود: به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم همچنان آمار بیماران سرپایی و بستری رو به افزایش است.

جانشین ستاد کرونای گیلان، از مردم خواست حتما در اجتماعات بزرگ شرکت نکنند و از حضور در دورهمی ها پرهیز کنند و گفت: استفاده از ماسک و شست وشوی دست ها در برنامه اصلی روزمره افراد قرار گیرد.

قاسم نژاد، با بیان اینکه کلیه ادارات استان اعم از ادارات کل و ادارات شهرستانی باید شرایط حضور کارکنان در شهرهای قرمز را رعایت کنند، یادآور شد: کارکنان در دستگاه ها با یک سوم ظرفیت حضور داشته باشند.

وی عدم رعایت ادارات خدمت رسان در حضور یک سومی کارکنان را موجب چرخش ویروس در جامعه دانست و خطرنشان کرد: اجرای این مصوبه ستاد کرونا الزامی است و با ادارات متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …