چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لنگرود از بهره برداری ۳۰ پروژه بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد

نشست خبری فرمانداری شهرستان لنگرود به مناسبت هفته ی دولت به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان مورخه ۱۴۰۰/۶/۱ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد .

اختصاصی همای خبر/هادی جعفرزاده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت :در هفته دولت سال جاری ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ ۲میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که دستگاه‌های اجرایی دخیل در این پروژه‌ها را دستگاه شیلات، راهداری، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید ،سپاه شهرداری، کمیته امداد امام خمینی و شهرداری کومله برشمرد و گفت :پروژه ها شامل پروژه‌های پرورش ماهی قزل آلا ،آسفالت راه روستایی و افتتاح ۵ واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی و…در دستور کار قرار می‌گیرد. وی کارخانه ی کمپوست شهرستان را به عنوان بزرگترین پروژه دانست و گفت افتتاح فاز اول آن منوط به فاز دوم است که در آینده به بهره برداری خواهد رسید .
جعفر زاده در خصوص میزان اشتغال پروژه‌ها در هفته دولت گفت :در هفته ی دولت حدود ۳۸۴ اشتغال پاره وقت و ۴۴ اشتغال دائم در شهرستان با همت دستگاه اجرایی فراهم می‌شود .
سرپرست فرمانداری لنگرود خاطرنشان کرد :علی الرغم فشار ها ،کمبود ها و مضایق مالی به دلیل تحریم توانستیم این پروژه ها را به بهره‌برداری برسانیم که بخشی از این پروژه ها در حوزه ی اقتصاد و تولید است و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
وی در ادامه شهروندان را به رعایت بیشتر پروتکل ها ی بهداشتی دعوت کرد و اذعان داشت :بیماری با توجه به اقدامات صورت گرفته و پیک به روند ایستایی رسیده است و خبر خوبی است و تاکید میکنم شهروندان رعایت کنند و ضعیت را تداوم دهند تا در روزهای آتی وضعیت شهرستان به رنگ نارنجی و زرد تبدیل شود .
وی در پایان گفت :حدود ۴۰۰۰۰دوز واکسن در شهرستان تزریق شده است که بزودی روند تامین واکسن در روزهای آتی تسریع پیدا خواهد کرد.

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …