چاپ مطلب چاپ مطلب

اموزشگاه فنی وحرفه ای آزادمدیران برتردرلاهیجان افتتاح شد


اختصاصی همای گیلان/درهفته دولت آموزشگاه فنی وحرفه ای ازادمدیران برتردرلاهیجان باحضورمهندس مصطفوی ومهندس خوشحال معاون عمرانی وسیاسی وامنیتی فرماندارلاهیجان ،مهندس خلیلی رئیس مرکزفنی وحرفه ای این شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل،فاطمه پوررضایی رئیس اموزشگاه های ازاداستان گیلان وخانم پوردرویش رئیس اموزشگاه های شهرستان لاهیجان وسیاهکل، آموزشگاه فنی وحرفه ای ازادمدیران برتردرلاهیجان افتتاح وبه بهره برداری رسید.
«میتراسال افزون» مدیراین اموزشگاه درافتتاحیه این مراسم گفت: پلنی را برای شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ درحال طراحی هستیم و مطالعاتی را در شهرستان لاهیجان جهت توانمندسازی نیروی انسانی در طرح اشتغال زایی و راه‌اندازی کسب و کارهای مقدماتی تکمیلی کامل انجام داده ایم.
وی افزود:ما درحالی فعالیت خودرادر شهرستان لاهیجان آغازنمودیم که در چشم انداز پنج ساله انتظار داریم بتوانیم سالیانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در بحث توانمند سازی جوانان با تحصیلات دانشگاهی تولید اشتغال کنیم .
وی درخصوص مشکلات اصلی کسب و کارهااظهارداشت: در حال حاضر بیشترمشکلات در بحث بازاریابی و فروش می باشدبه عنوان مثال زنان روستایی که محصولاتی دارند ولی نمی توانند بفروشند ما بتوانیم در حوزه آموزش به آنها کمک کنیم و به آنها مشاوره دهیم .
«سال افزون»ادامه داد:مشکلی که همیشه در بحث آموزش داریم این است که دانش پذیران آموزش می‌بینند ولی رها می شود نمی توانند به آن نتیجه مطلوب برسند و خروجی مطلوبی را ندارند .در رشت ما سعی کردیم دانش پذیران خود را رها نکنیم چه در آموزش و پشتیبانی، امیدواریم بتوانیم این مدل سازی را در شهر لاهیجان نیز داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال دوره آموزشی را شروع کرده‌اید گفت :یک بار ،یک دوره فروش را مشترکاً با رشت برگزار کردیم یعنی با سازمان فنی و حرفه‌ای رشت قرارداد بستیم.
وی در ادامه در خصوص کلاس‌های بیان کرد :جمعیت کلاس ها بین ۲۰ تا ۲۵ نفر است که با توجه به شرایط کرونا کلاسها در سالنی که ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر ظرفیت داشته باشم برگزار می‌ شود، در رشت سازمان فنی و حرفه‌ای سالن آمفی تئاتر را در اختیار ما قرار می‌دهد و در لاهیجان امیدواریم بتوانیم از سالن شهرداری استفاده نماییم.

وی در مورد دوره های آنلاین یادوارشد: امکان برگزاری کلاس های آنلاین وجود دارد و کلاسها در دوره کوتاه مدت و بلند مدت برگزار می‌شود .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از شروع کلاس ها مشاوره می دهیم و مصاحبه انجام می‌شود که متناسب با نیاز هر فرد ،دوره ای در نظر گرفته می شود.

وی همچنین اظهار داشت: کلاسها ی آموزشی متفاوتی در زمینه مهندسی فروش و بازاریابی داشتیم اینجانب نماینده مدرسه عالی کسب وکار،ماهان در استان گیلان هستم و دوره های MBAمدیریت ارشد کسب و کار وDBAدکترا حرفه ای کسب و کار بر گزار می نمایند.
وی در ادامه در مورد مبلغ سرمایه گذاری وتاسیس این آموزشگاه گفت: تا به امروز حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای این مرکز هزینه شده است.
وی در مورد پرداخت تسهیلات اظهار داشت: تا به امروز تسهیلاتی را دریافت نکرده ایم ولی آقای مصطفوی معاون عمرانی فرماندارلاهیجان دراین مراسم قول مساعددادند.
وی یاداورشد:
هیچ وقت یک بخش خصوصی که حمایت از سازمان‌های دولتی را نداشته باشد نمی تواند گام های بعدی را بردارد ولی اینجانب، خدا را شاکرم که هم در رشت و هم در لاهیجان از حمایت ارگانهای دولتی برخوردار بوده ام.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …