چاپ مطلب چاپ مطلب

انتخاب آموزش و پرورش استان گیلان به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از بین دستگاه شرکت کننده در جشنواره شهید رجایی، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با کسب شاخص های لازم به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شد.

همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان محمد رحمتی با اشاره به برخی شاخص ها در کسب این عنوان اظهار داشت:  مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، ارائه خدمات در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود نظام و فناوری های مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد نظام اداری، مدیریت بهره وری نظام اداری و اجرایی کشور و نظارت و ارزیابی از جمله این موارد است.

وی با اشاره به ضرورت تحول و چابک سازی در نظام اداری خاطرنشان کرد:  تحول در نظام اداری نیازمند فرهنگ سازی و کیفیت بخشی فعالیت هاست.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …