چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم معارفه میثم کیانی فرد،شهردار صومعه سرا برگزار شد

همای خبر/در این مراسم رئیس شورای شهر صومعه‌سرا گفت: امیدواریم قدم های مثبتی را با کمک شهردار برداریم ومایه خیر و برکت باشیم.
مجتبی حسین زاده افزود:همه اعضاء شورای شهر صومعه‌سرا با برنامه ریزی و طرح های خوبی به شورا ورود کردند و برنامه هایشان مطابق سلایق و نیازهای روز مردم شهر است.
وی با اشاره به پروژه های آتی شهر صومعه‌سرا عنوان کرد:طراحی زیر ساخت سنگ فرش میدان فرهنگ،سنگ فرش جلوی مسجد ولیعصر و اتصال آن به بارارچه و طراحی احداث میدان بلوار برادران سرشاد از جمله پروژه های آتی شهر است.
رئیس شورای شهر صومعه‌سرا هم چنین گفت:ساخت تندیس پروفسور برزیگر، ساخت تابلوی ورودی شهر، خاک ریزی بلوار ورودی شهر در بحث فضای سبز و مبلمان شهری،تصب چراغ روشنایی برای بلوار ولیعصر و آسفالت گلشهر، مخابرات سابق ،کوچه رهبر و کوچه های فرعی دیگر ،جزء طرح ها و برنامه های ما به شمار می آید که تاکنون آسفالت گلشهر را تا مقدار زیادی انجام داده ایم.
معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: از فعالیت ها و خدمات پیشین شهردار صومعه‌سرا تشکر و برایشان آرزوی توفیق در این دوره را داریم.
ابرقویی در ادامه با اشاره به این مطلب که بر اجرای عملکرد شهردارها نظارت داریم،افزود: شهردارها باید سیاست های عمومی ،آئین نامه ها و قوانین وضع شده دولت را در هزینه کردها و در بحث وصول و نحوه گرفتن عوارض مد نظر قرار دهند.
وی در ادامه عنوان کرد: شهردارها مکلف به اجرای پروژه های نیمه تمام و اعلام عملکرد ۶ ماهه به شوراها هستند.هم چنین باید ضمن داشتن مدیریت شهری ،شفافیت در عملکرد را اصل مدیریتی خود قراردهند.
امام جمعه شهر صومعه‌سرا نیز در این مراسم گفت: موقعیت ها و مدیریت ها وسیله ای برای خدمت به مردم ونه فرصتی برای سود جویی وکسب عنوان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی نوری افزود: مردم به اعضای جدید شورای شهر اعتماد کردند و رأی دادند و تعهدی را بر عهده اعضای شورا برای خدمت رسانی بوجود آوردند.
وی در ادامه عنوان کرد: شهردار ما مورد اعتماد اعضای شورای شهر قرار گرفت و ادامه کار را در این دوره دارد.
امام جمعه شهر صومعه‌سرا افزود: شهر ما یک شهر توریستی خاص با درآمد ویژه نیست،اما می شود با یکسری امکانات، گردشگر و مسافران را به این شهر آورد و با امکانات رفاهی برای اوقات فراغت مردم سرگرمی بوجود آورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی نوری هم چنین گفت:شهردار ما با سابقه وتجربیات خود و طرح ها، همکاری و حمایت شورای شهر تحولات اساسی را در شهر صومعه‌سرا ایجاد می کند.
در این مراسم ابرقویی ،معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ،حکم شهردار صومعه‌سرا را قرائت نمود.هم چنین میثم کیانی فرد ،شهردار صومعه سرا نیز سوگند نامه شروع کار خود را قرائت نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …