چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان کار سارق منازل و ساختمان‌های نیمه کاره لاهیجان

همای خبر/ فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه کاره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت‌ منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت چند روزه، سارق حین سرقت از یک منزل دستگیر شد.
این مقام انتظامی از اعتراف سارق به ۹ فقره سرقت منزل و ۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد و اضافه کرد: سارق ۳۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال رصد تحرکات افراد سابقه‌دار است خاطرنشان کرد: مردم هم می‌توانند با اعلام هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ در تامین امنیت یاری‌گر نیروی انتظامی باشند.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …