چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خبرداد: راه اندازی شعبه ویژه تعزیرات استاندارد در استان گیلان


اختصاصی همای گیلان/مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در بازدید از اداره کل استاندارد گیلان که به مناسبت هفته و روز جهانی استاندارد انجام گرفت، اظهار کرد: شعبه ویژه تعزیرات، جهت رسیدگی به پرونده های تخلفات ارجاعی از سوی استاندارد گیلان راه اندازی می شود.
مرتضی امینی در این دیدار با تاکید بر همراهی بیش از پیش دو دستگاه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با متخلفان، تصریح کرد:
طی روز های آینده شعبه ویژه تعزیرات در مرکز استان تاسیس خواهد شد تا در اسرع وقت به پرونده های تخلفات واحدهای تولیدی و صنفی در حوزه استاندارد رسیدگی گردد.
امینی همچنین از راه اندازی گشت های مشترک از واحدهای تولیدی،خدماتی و صنفی خبر دادو گفت:
استاندارد یک حق و مطالبه عمومی است و در تمام شئونات زندگی اثر گذار است.
مدیر کل استاندارد گیلان نیز دراین دیدار وظایف و ماموریتهای اداره کل استاندارد را تشریح و بر لزوم همکاری و همراهی دو مرجع نظارتی تاکید نمود .
جعفریان در خصوص بازرسی های مداوم و کنترل و نظارت دقیق بر تولیدات و محصولات موجود در بازار و واحدهای تولیدی نیز توضیحاتی ارائه کرد.
گفتنی است در این دیدار مقرر گردید برنامه های همکاری مشترک دو سازمان در اسرع وقت تنظیم و اجرایی شود وهمچنین مقرر شد تعزیرات حکومتی استان به ویژه در بحث تخلفات واحدهای صنفی و شرکتهای پخش ، حمایت های لازم را از کارشناسان و بازرسان استاندارد و شرکتهای بازرسی مورد تایید به عمل آورد .

خبرنگار / امید رقابتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …