چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل سازمان سوادآموزی کشور از یک آموزش دهنده گیلانی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از مهم ترین برنامه های مولفان سازمان نهضت سوادآموزی، تولید محتوا با توجه به نیاز و علایق سوادآموزان است.

همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان سیروس محمدی در آیین تجلیل از دینا اسماعیلی، آموزش دهنده شهرستان سیاهکل، گفت: از مهم ترین برنامه های مولفان سازمان نهضت سوادآموزی، تولید محتوا با توجه به نیاز و علایق سوادآموزان است و گیلان نیز از استان های پیشرو در این بخش بوده که هم اکنون تعدادی از کتب تالیف شده توسط مولفان استانی در کلاس های سوادآموزی سراسر کشور استفاده می شود. وی با اشاره به نقش آموزش دهندگان در غنا بخشیدن به کتاب های سوادآموزی خاطرنشان کرد: هیچ محتوایی خالی از عیب نیست و بهترین فردی که می تواند به ارزیابی محتوای آموزشی در حوزه سوادآموزی بپردازد، آموزش دهندگان هستند که می توانند با نظرات و پیشنهادات  دقیق خود به ارتقای آموزش سوادآموزان کمک کنند.

دینا اسماعیلی با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از آموزش دهندگان فعال شهرستان سیاهکل است که به تحلیل محتوای کتب دوره انتقال پرداخته است. وی پس از ارائه اعتبارسنجی انجام شده به مدیریت پژوهش و تولید محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی، از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با صدور لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفت.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …