چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رضوانشهر؛ از ۲ خیر و جهادگر اهل سنت رضوانشهر تقدیر شد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، شامگاه روز سه شنبه بیست وهفتم مهر باحضور مهندس محمودقاسمی به اتفاق حضرت حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه ، مدیران دستگاه های فرهنگی و جمعی از روحانیون این شهرستان با حضور در منازل این دو خیر و جهادگر با اهداء لوح و تندیس تجلیل شد.

سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ارسال تندیس و لوح از خیر نیکوکار «آزاد آزادی » و جهادگر «یاسر پورحمزه » به جهت فعالیت های خیرخواهانه و جهادی تقدیر کرد.

 فرماندار رضوانشهر در این مراسم با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (س) و امام صادق (ع) اظهار داشت : روحیه مواسات و کمک به عنوان خیر که از سفارشات ائمه اطهار (ع) و پیامبر اسلام انجام می شود شایسته تقدیر است .

محمودقاسمی با بیان اینکه شما ثابت می کنید که روحیه مردانگی و گذشت همچنان زنده است و آن را استمرار می بخشید و ابراز امیدواری کرد این روحیه ایثارگری پایدار و ادامه دار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان رضوانشهر گفت: در دوران کرونا و بی ثباتی معیشت اگر خیرین پای کار نبودند خیلی از فقرا از بین می رفتند . کمک های خیرین تسکینی برای این افراد کم برخوردار بود که توانستند به حیات خود ادامه دهند .

حجت الاسلام کوچکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر از همه کسانی که برای اعتلای فرهنگ اسلامی تلاش می کنند تقدیر کرد و گفت : این خیر در تهیه بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی و هدایایی برای نوعروسان فعال بوده که این بسته ها در روز ولادت پیامبر به آنها تحویل خواهد شد.

در پایان این مراسم دیداری با خانواده مرحوم بختیاری از مولودی خوانان پیشکسوت شهرستان رضوانشهر صورت گرفت و به مناسبت عید میلاد پیامبر اکرم (س) هدیه ای به رسم یاد بود اهداء شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …