چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان کار سارقان با ۱۲ فقره سرقت در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۲ سارق سابقه‌دار با تعقیب و مراقبت چند روزه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.


همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت چند روزه، ۲ متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از اقرار متهمان به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، ۳ فقره سرقت از مغازه و ۳ فقره سرقت کابل برق خبر داد و اذعان داشت: سارقان ۴۰ و ۴۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با نصب اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس در تلفن همراه خود از آموزش‌های لازم در بحث پیشگیری از سرقت و هشدارهای انتظامی استفاده کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …