چاپ مطلب چاپ مطلب

ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی است

جلسه ستاد بحران و عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با حضور اعضا برگزار شد.

همای خبر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،این جلسه با حضور شهردار، معاونان و مدیران ستادی شنبه شب در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان برگزار شد.

رضا زنده دل شهردار لاهیجان در این جلسه از آمادگی ستاد بحران و عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان برای خدمات رسانی در حوادث احتمالی و برف در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی افزود: با توجه به تجربیات سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در حوادث و بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی آماده ارائه خدمات در زمان بارش برف بوده و همزمان با آغاز بارش کار خود را شروع خواهند کرد.

زنده دل اظهار کرد: شهرداری لاهیجان دارای چارت سازمانی ویژه ستاد بحران بوده و شرح وظایف هر یک از مدیران و اعضای ستاد در شیفت های مختلف تعیین شده و کار قرارداد با پیمانکاران بخش خصوصی هم برای در اختیار گذاشتن دستگاههای سنگین به زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مواقع بحرانی ما باید با اقدام به موقع باعث آرامش شهروندان شویم و تمام تلاش خود را برای رضایت مردم بکار بندیم.

در این جلسه امین رشیدی نژاد معاون خدمات شهری شهرداری لاهیجان گزارشی از فعالیت های ستاد بحران شهرداری در سالهای گذشته و نقشه راه شهرداری ارائه کرد و از آمادگی اعضای این ستاد برای مقابله با بحران های احتمالی خبر داد.

گزارش مدیران عضو ستاد بحران شهرداری و جمع بندی رفع مشکلات واحد ها، از دیگر بخش های این جلسه بود.

با کانال همای خبر  همراه باشید

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …