چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان :نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت و موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد

همای خبر/فرماندار رضوانشهر گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت و موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد

کتاب آسمانی قرآن که کلام خداوندی می باشد راهگشای همه بشریت و چراغ هدایت است

بسیج یعنی نیروی کارآمد در همه میدان ها

حدود ۱۰ درصد از جمعیت جامعه هدف بالای ۱۲ سال این شهرستان دز اول واکسن را دریافت نکرده اند

ایجاد اکیپ های سیار و اجرای طرح غربالگری محله محور شهید سلیمانی به صورت خانه به خانه نسبت به تکمیل روند اجرای واکسیناسیون عمومی

در خصوص کالاهای اساسی در وضعیت خوبی قرار داریم و هیچ گونه اغماضی با اخلال گران بازار نخواهیم داشت.

تشکر از تلاش ها و زحمات جناب آقای دکتر محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مشکلات مردم در سطح ملی

با گذشت چندین سال از ساخت راهدار خانه در محدوده روستای زندانه همچنان فاقد برق سراسری می باشد.

تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی موجب اتلاف منابع می‌شود

همه مدیران و نهادها آمادگی لازم جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی را داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت

فرماندار رضوانشهر گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت و موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس محمود قاسمی صبح روز پنجشنبه بیست و هفتم آبان در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مسئولین با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام گفت: کتاب آسمانی قرآن که کلام خداوندی می باشد راهگشای همه بشریت و چراغ هدایت است که همه باید در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی اهتمام لازم بعمل آورند.

وی با تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت و موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد.

قاسمی به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: انکار بسیج یا نابخردانه است یا خائنانه، بسیج یعنی نیروی کارآمد در همه میدان ها. و بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون همین تفکر و میل بسیجی است.

رئیس شورای اداری شهرستان رضوانشهر با اشاره به موضوع کرونا در این شهرستان با قدردانی از زحمات کادردرمان و بسیج گفت: حدود ۱۰ درصد از جمعیت جامعه هدف بالای ۱۲ سال این شهرستان دز اول واکسن را دریافت نکرده اند، که با کمک شبکه بهداشت، سپاه، بسیج ،دهیاران و شوراهای اسلامی با ایجاد اکیپ های سیار و اجرای طرح غربالگری محله محور شهید سلیمانی به صورت خانه به خانه نسبت به تکمیل روند اجرای واکسیناسیون عمومی در این شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: در خصوص واکسیناسیون ماداران باردار، ۹۵ درصد دز اول و همچنین در حوزه دانش آموزان ۱۰۰درصد دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با اشاره به موضوع مهم تنظیم بازار و معیشت مردم و تاکیداتی که دولت محترم جناب آقای دکتر رئیسی در این راستا داشتند، گفت: در خصوص کالاهای اساسی در وضعیت خوبی قرار داریم و هیچ گونه اغماضی با اخلال گران بازار نخواهیم داشت.

وی همچنین به نظارت و کنترل قیمت ها از سوی متولیان امر در این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر همچنین با تشکر از تلاش ها و زحمات جناب آقای دکتر محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مشکلات مردم در سطح ملی با اشاره به وجود مشکلات در محورهای کوهستانی رضوانشهر و پره سر اظهار داشت: محور پونل به خلخال در این شهرستان از جاده های مهم، پرتردد و سخت گذر کوهستانی است و با گذشت چندین سال از ساخت راهدار خانه در محدوده روستای زندانه همچنان فاقد برق سراسری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط سخت و پیچیده جوی و همچنین کولاک های شدید در این محور، نیاز به مراقبت شبانه روزی و حضور تمام وقت راهداران می باشد که متأسفانه بدلیل فقدان برق در این راهدارخانه، طی سالیان گذشته حدود نیمی از سال این جاده مسدود می شود.

قاسمی با تاکید بر پیگیری مبادله نامه ها و اعتبارات پروژه های عمرانی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از ادارات کل استانی، گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌ها موجب اتلاف منابع می‌شود لذا باید برای اتمام پروژه‌ها همت جدی وجود داشته باشد.

فرماندار رضوانشهر همچنین گفت: باتوجه به فصل بارش ها، همه مدیران و نهادها آمادگی لازم جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلیمن مهدی نژاد امام جمعه شهرستان رضوانشهر با تبریک هفته بسیج گفت: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می دانستند نظام اسلامی دشمنان عنود ، کینه توز و سرسختی دارد ، با دید الهی خود بسیج مستضعفین را تاسیس کرد تا همه مردم در قالب تفکر بسیجی دفاع از نظام اسلامی را رسالت خود تلقی کرده و در این مسیر با حفظ این روحیه در استحکام نظام دینی کوشا باشند.

امام جمعه بخش پره سر نیز در این جلسه گفت: اگر تفکر بسیجی رواج پیدا کند شاهد تحقق سریع تر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد بیانیه گام دوم انقلاب خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلیمن یگانه افزود: تفکر بسیجی یعنی همان آتش به اختیار مورد نظر رهبر معظم انقلاب که اگر محقق شود می‌شود دستاوردهایی همچون موشک نقطه زن. و اگر در بعد فرهنگی هم فرهنگ بسیج حاکم شود شاهد ظهور افراد بسیاری همچون ادواردو آنیلی خواهیم شد که با وجود ثروت بسیار خانوادگی مشرف به اسلام شد و در آخر به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش نیز در این جلسه با تاکید بر اخلاق گفت: آن چیزی که در صدر اسلام باعث نجات دین اسلام از دست مشرکین شد اخلاق پیامبر بود و دوم صبر است یعنی لازم است که انسان در زندگی شخصی خود نیز این را مدنظر قرار دهد، نکته سوم دانستن هست که مایه ایمان است. که اگر این سه موضوع کنار هم باشند می تواینم بسیجی خوبی در جامعه باشیم.

نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شالوده و تلفیقی است از اراده، اتحاد و اخلاص مسلمان از بدو صدور اسلام، زمانی که پیامر آن رسالت خودش را علنی کرد ما شاهد تشکیل بسیج عمومی در بین مردم بودیم و امروز شاهد اهداف و پیشرفت های بسیج در عرصه های مختلف هستیم.

دکتر حسن محمد یاری گفت: اگر جانفشانی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نبود، قطعا” ما این غرور و بالندگی را در جامعه خودمان شاهد نبودیم، هر کسی در خدمت نظام و مردم باشد به نوعی بسیجی است.

وی همچنین با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: اگر ما می خواهیم در جامعه خودمان شاهد اتحاد و بالندگی باشیم باید نهاد کتابخانه و همچنین کتابخوانی را در بین جوانان و نوجوانان ترویج بدهیم. امروز فضای مجازی باعث شده بیشتر اوقات جوانان ما به هدر برود، امیدوارم که همه در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دکتر محمد یاری به موضوع مهم بیکاری و معیشت مردم اشاره نمود و تاکید کرد: با تکیه بر ظرفیت های انسانی خود در جامعه و همچنین ظرفیت هایی که خداوند در قالب محبت های الهی در اختیار این مملکت و سرزمین گذاشته می توانیم ضعف ها را جبران کنیم لذا می طلبد که مدیریت صحیح و کارآمدی را در همه عرصه ها داشته باشم و اگر تفکر و روحیه بسیجی باشد قطعا خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور مسئولین در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنان گفت: اگر مدیران در بین مردم باشند و مشکلات مردم را حضوری رصد نمایند، رضایت مندی مردم را بدنبال خواهد داشت و بسیاری از این مشکلات با حضور میدانی برطرف می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک گرامی داشت هفته بسیج گفت: در هفته بسبج امسال در شهرستان ۲۲۰ برنامه متنوع و مختلف در اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار محمد پوراسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مهمترین راهبردی که حضرت آقا برآن تاکید دارند تقویت برد نهادی و مردمی بسیج است که بر همین اساس شعار محوری امسال “بسیج، پاره تن مردم” است، لذا برنامه های هفته بسیج در شهرستان نیز بر همین اساس می باشد و خواستار همکاری و پشتیبانی همه مدیران شهرستانی در برنامه های بسیج شدند.

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …