چاپ مطلب چاپ مطلب

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: دستگیری ۹ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی خیابان لاکانی رشت

همای خبر/سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۹ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی خیابان لاکانی شهرستان رشت خبر داد و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، آرامش مردم و شهروندان عزیزمان را به هم بزنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۹ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی خیابان لاکانی شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به عزم راسخ و محکم نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، آرامش مردم و شهروندان عزیزمان را به هم بزنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش سابقه‌دار در خیابان لاکانی رشت و قدرت‌نمایی این مخلان نظم و امنیت در فضای‌مجازی برای یکدیگر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان گیلان قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی عاملان این درگیری با اشرافیت اطلاعاتی پلیس خبر داد و تصریح کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی قضایی و با اقدامات فنی در ۶ عملیات جداگانه و غافلگیرانه هر ۹ متهم این پرونده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد علت این درگیری اختلافات شخصی و قدرت‌نمایی طرفین در فضای‌مجازی بود گفت: در بازرسی در محل دستگیری متهمان، ۵ قبضه سلاح سرد کشف و این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای برقرای نظم و امنیت است، خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به نیروی انتظامی کمک کنند.

باکانال هنای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۲۳ زن؛ آمار قتل زنان توسط مردان خانواده در کمتر از دو ماه

۲۳ زن؛ آمار قتل زنان توسط مردان خانواده در کمتر از دو ماه 🔹️بررسی‌ها از …