چاپ مطلب چاپ مطلب

سارقان طلا و جواهرات منازل لاهیجان در دام پلیس

همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارقان غیربومی و تحت تعقیب طلا و جواهرات از منازل این شهرستان خبر داد و گفت : سارقان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع سرقت و مقابله با سارقان همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه به سریالی شدن سرقت های منزل در برخی از نقاط سطح شهرستان لاهیجان به شیوه و شگرد مشابه طی ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: بلافاصله رسیدگی به این پرونده ها و پیگیری موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی های علمی و تخصصی، جمع آوری آثار بجا مانده از سارقان در صحنه جرم و انجام اقدامات فنی، هویت ۲ متهمی که در این سرقتها دست داشتند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله برنامه ریزی لازم برای دستگیر متهمان صورت گرفت اضافه کرده سارقان این پرونده ها که غیربومی و تحت تعقیب بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ محمدی‌نسب از اعتراف سارقان به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت : سارقان ۳۲ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان توجه به هشدارهای انتظامی و تشدید حفاظت فیزیکی منازل را مهمترین راه پیشگیری از این نوع سرقت ها عنوان کرد و با اشاره به اینکه عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس برای تامین و ارتقاء امنیت و توجه به هشدارها و توصیه های انتظامی قطعا می تواند در پیشگیری از بسیاری از سرقت ها مؤثر باشند.

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …