چاپ مطلب چاپ مطلب

موفقیت “حسن جوری ” عکاس فعال سینمای جوان لاهیجان در سوگواره ملی عکس پژواک عاشورا

اثری از «حسن جوری» عکاس فعال انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به نمایشگاه عکس سوگواره ملی عکس پژواک عاشورا راه یافت.

همای خبر به  نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوان لاهیجان ،حسن جوری با یک قطعه عکس با عنوان « قلب حسینی » که مربوط است به مراسم ظهر عاشورا صحن حرم آستانه اشرفیه در نمایشگاه عکس منتخب این جشنواره حضور خواهد داشت. در این نمایشگاه سی اثر از سی عکاس فعال کشور در عرصه فرهنگ عاشورایی در معرض دید علاقمندان به عکاسی قرار خواهد گرفت.

 قابل ذکر است که این سوگواره به همت گروه فرهنگی و هنری لمس نگاه برگزار می گردد.

دکتر افشین بختیار ، دکتر امیر علی جوادیان و سید شهاب الدین واجدی به عنوان اعضای هیات داوران و شورای سیاست گذاری این همایش و دبیری ان بر عهده حمید رضا مهربان خوشگو است.

هیات انتخاب این سوگواره از میان ۱۸۵۵ اثر رسیده از عکاسان سراسر کشور در دو بخش دوربین حرفه ای و موبایلی در نهایت سی اثر را برای بخش نهایی این سوگواره انتخاب نمود.

حسن جوری عکاس فعال دفتر لاهیجان امسال جوایز متعددی را در جشنواره های ملی و بین المللی دریافت نموده بود که از آن جمله می توان به کسب دیپلم افتخار از سه جشنواره موضوعی در سال ۲۰۲۱ درکشور روسیه شامل : جشنواره بین المللی عکس روسیه ” cultural landmarks of the planet ” ، جشنواره بین المللی عکس روسیه ” natural landmarks of the planet”
و جشنواره بین المللی عکس روسیه ” clouds ” حضور با یک اثر در نمایشگاه عکس گروهی عکاسان فعال انجمن سینمای جوانان سراسر کشور با عنوان « ایران من » در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در آبان ماه ، کسب دیپلم افتخار در مسابقات بین المللی عکاسی روسیه ” Lightning ” 2021 و… اشاره نمود.

حسن جوری متولد بهمن ۱۳۶۸ شهر رشت و از اعضای فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان فعالیت هنری خود را در زمینه عکاسی بصورت حرفه‌ای از سال هشتاد و شش آغاز کرده است.

از جمله فعالیت‌های هنری وی می‌توان به: مدیریت باشگاه عکس فرهنگسرای گردشگری کشور، عضویت در انجمن عکاسان ایران، تدریس رشته های عکاسی و فتوشاپ، دبیر و برگزارکننده سه دوره (نمایشگاه ملی) سی عکاس ایران، برپایی ۱۵ نمایشگاه عکس انفرادی و ۱۶ نمایشگاه عکس گروهی، حضور و کسب رتبه اول تا سوم در ۲۵ جشنواره استانی و ملی و بین‌المللی و طراحی نقشه گردشگری دو بعدی مصور دو زبانه در دفتر توسعه و گردشگری شهرداری رشت اشاره کرد.

انجمن سینمای جوان لاهیجان این موفقیت را به این عکاس جوان فعال و خلاق دفتر لاهیجان تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی می نماید.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …