چاپ مطلب چاپ مطلب

غرس ۷۰ اصله نهال مزین به پلاک شهدای مدافع طبیعت در رودبار

در روز جهانی خاک و به جهت پاسداشت شهدای مدافع طبیعت، بر روی ۷۰ اصله نهال کاشته شده ، پلاک‌هایی مزین به نام شهدای مدافع طبیعت آویخته شد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، علی فرهی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای مدافع طبیعت گفت: این اداره برای گرامیداشت روز جهانی خاک و همچنین ترویج فرهنگ ایثار در حفاظت از مواهب الهی از جمله خاک، اقدام به برگزاری این مراسم نمود که با همکاری و همراهی اداره منابع طبیعی شهرستان برگزار شد .
دراین مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسین مالکی امام جمعه شهر رستم آباد با اشاره به ارزش خاک و اینکه غیر قابل جایگزین می‌باشد بر اهمیت حفاظت آن تاکید نمود.
فرهی نیز با اشاره به ارزش خاک گفت: با توجه به اینکه ایران مقام نخست فرسایش خاک را در دنیا به خود اختصاص داده است با احیای پوشش گیاهی و اجرای طرح‌های آبخیزداری در مناطق میتوان این معضل را برطرف کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …